Khayne Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sliter med valgets kvaler om hvilket HK jeg skal velge. Har fulgt nøye med på det meste som skjer her på HW.no de siste 2 månedene med tanke på å velge riktig, men er ennå usikker. Valget står mellom: Asus P5B-V DH DLX/HDMI http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325481 og Asus P5W DH Deluxe http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321774 Var i utgangspunktet innstilt på Asus P5W DH Deluxe, men etter å ha lest en ganske ny test på Tomshardware er jeg i tvil. Slik jeg har forstått det er det 975 chipsettet som gjelder for E6600 og oppover mens 965 chipsettet for de under. Problemet er at i det siste har jeg sett mange som sier at E6600 går bra med 965 chipset? Ikke enkelt for en stakkar å bli klok. Før noen begynner å lure så skal jeg overklokke ja, og har ivrig fulgt med på Asus P5W DH Deluxe tråden her på forumet. Hadde vært fint om jeg kunne fått noen innspill på dette. Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vell jeg kan bare snakke for meg selv når det gjelder P5W DHD og jeg har kun positive erfaringer med kortet, selv på OC siden. Jeg har fått min E6300 (stock 1.86GHz) til å kjøre stabilt på 3.0GHz (430FSB) viftekjølt, og det er ingenting å kimse av Andre ting jeg liker med dette kortet er: - Dobble gbit LAN porter - Innebygd WLAN - 2 IDE porter (ja jeg har noen gamle disker jeg bruker enda) Jeg vil ikke tro du vil bli misfornøyd hvis du skaffer deg P5W DHD. Ellers får du bare fortsette å følge med på tråden min. setter pris på input hvis du går for dette kortet Lenke til kommentar
Khayne Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Vell jeg kan bare snakke for meg selv når det gjelder P5W DHD og jeg har kun positive erfaringer med kortet, selv på OC siden. Jeg har fått min E6300 (stock 1.86GHz) til å kjøre stabilt på 3.0GHz (430FSB) viftekjølt, og det er ingenting å kimse av Andre ting jeg liker med dette kortet er: - Dobble gbit LAN porter - Innebygd WLAN - 2 IDE porter (ja jeg har noen gamle disker jeg bruker enda) Jeg vil ikke tro du vil bli misfornøyd hvis du skaffer deg P5W DHD. Ellers får du bare fortsette å følge med på tråden min. setter pris på input hvis du går for dette kortet 7086678[/snapback] Takk for betryggelsen Klingon, hvis jeg går for P5W kortet kommer jeg garantert innom tråden for å dele eventuelle gleder eller frustrasjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå