Supernaut_ Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei, sitter på jobb. Fikk inn en stasjonær maskin som har en pirat xp versjon på. Jeg har Windows XP Pro her med lisens til folk som jobber her. Kan den brukes på den pirat maskinen, så jeg slipper og formatere? Mvh Daniel L Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Ja det tror jeg. Du kan google litt, og se hva du finner. Jeg fant et program, men jeg kan ikke garantere at det vil funke: Multi-Remote-Registry-Change EDIT: eller denne?: RegKey-Backup Endret 17. oktober 2006 av Steina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jobb PC ja, da før du prøve det Steina anbefalte. (han var litt raskere med å svare. :/ ) edit: faen! Jeg skulle liksom ligge på 3000 innlegg. Endret 17. oktober 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Takker, er en jobb PC (tror jeg). Undersøker før jeg gjør noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå