Osecia Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Okay, da var han notert også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Netsky slapp 31. mai sitt første album, med tittelen Netsky. Sjekk det ut, det er bra! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Netsky er jo "up and coming". Har hørt noen feite remikser han har gjort. Skal definitivt sjekke skiva! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Et par sitater om Netsky som artist, og albumet hans: a remarkably confident and assured album - a superb opening gambit5/5 Mixmag (second lead on albums page) Iron Heart - what a tune! Netsky, One of the hottest new producers coming out of the UkRob Da Bank (on BBC Radio One) A very Talented man!Annie Mac (On BBC Radio One) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Netsky slapp 31. mai sitt første album, med tittelen Netsky. Sjekk det ut, det er bra! I will! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Oooh, tråden "min" er i live! =D Hadde helt glemt den, desverre.. Digger såklart pendulums nye album, clvn ba meg sjekke ut netsky så det spilles på øret atm! Tips på andre sanger: http://www.youtube.com/watch?v=yEnH5EHHmP0 http://www.youtube.com/watch?v=FRDSG_8PuE8 http://www.youtube.com/watch?v=YNp7VVlL8zM http://www.youtube.com/watch?v=hOOAF_pz6zM (denne har vel dere allerede hørt, men jeg digger den =D Endret 14. juni 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Netsky sitt album var bra, men litt for kjedelig for min smak egentlig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Self vs. Self er så fantastisk grusom at den drar ned resten av albumet. Endret 14. juni 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Hver sin smak, i guess Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Skal gå med på at låta verken er særlig d'n'b og Pendulum, men den er nå fet. Spesielt delen med Rob er bra. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nei fysj :| Fridén er gay. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Self vs. Self er helt jævelig ja, fikk hakeslep når jeg hørte den første gang. Som om ikke In Flames er ille nok fra før. Synes resten av nye skiva til Pendulum er helt kurant. Ikke noe jeg kommer til å kjøpe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Immersion har et tidvis Prodigy-preg over seg (Immunize (heh) og The Vulture spesielt), som holdt for min del. £9 well spent. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ja, ikke vanskelig å skjønne hvem som er Pendulum sitt forbilde når du hører Immersion og da spesielt de to låtene du nevner. Nå er jo Liam med på Immunize, men likevel ... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Siden dette er en DnB-tråd kan dere jo fortelle meg hva dere tror om låta jeg akkurat starta på. Ris/ros? SNIP.mp3 Endret 14. juni 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Det hørtes ut som du er inne på noe der ja Digga den sangen du ga ut på TG btw! Gud shit! Hadde jeg skulle endra noe på den, ville jeg valgt en annen synth (vanskelig å påpeke hva som ville vært bedre ) og mer oomph i bassen. Kanskje laga "start synthen" veldig sakte men i samme melodi, for å bygge opp mot et kickoff (om du skjønner bablinga mi) når bassen slår til med like kjapp synth som du har nå. Kanskje det hadde vært no? Men dette er bare imho! Det er jo trossalt din sang vi snakker om Hva bruker du av software/hardware btw? Endret 14. juni 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Det hørtes ut som du er inne på noe der ja Digga den sangen du ga ut på TG btw! Gud shit! Ty (: Hadde jeg skulle endra noe på den, ville jeg valgt en annen synth (vanskelig å påpeke hva som ville vært bedre ) og mer oomph i bassen. Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener med "mer oomph i bassen", men om du har gode høyttalere/godt headsett vil du høre at den virkelig lave bassen slår inn først på 0:35. Kanskje laga "start synthen" veldig sakte men i samme melodi, for å bygge opp mot et kickoff (om du skjønner bablinga mi) når bassen slår til med like kjapp synth som du har nå. Kanskje det hadde vært no? Som sagt er dette noe jeg akkurat startet på. Det er resultatet av ca 30 min jobbing. Det vil selvfølgelig låte en hel del annerledes etterhvert. Jeg prøver å finne en sound jeg kan jobbe med først, for så å gjøre hver enkelt del av låta. Men dette er bare imho! Det er jo trossalt din sang vi snakker om Hva bruker du av software/hardware btw? Jeg bruker FL Studio og i hovedsak Native Instruments Komplete 6(pakke med en samling SW-instrumenter). Har også noe hardware, men ikke brukt her(m/unntak av lydkort og mikser ofc.). Anygays, bra du mener jeg er inne på noe, for det er første gang jeg prøver meg på "ordentlig" DnB. Vil ikke sette Next Level i den båsen. Endret 15. juni 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Flere enn meg som har sansen for Hospitals (labelet) sine mixer/"samleplater" som går under navnet Sick Music? Sick Music ble sluppet i fjor, og Sick Music 2 kom i slutten av april. Sick Music 1 Sick Music 2 Tracklisting Sick Music 2: Disc 1 01. Netsky - Memory Lane 02. Sonic - All I Wanna Do 03. Camo & Krooked - Turn Up (The Music) 04. Wilkinson - Hypnosis 05. B-Complex - Three Dots 06. Reso - Slap Chop 07. Jonny L - 1 N 2 08. Enei - Atlantis 09. London Elektricity - Bare Religion (Subwave Remix) 10. Illskillz - Directions 11. Dan Habarnam - No Ballast Disc 2 01. Nu:Tone - Battle Theme 02. Muffler - Pinball Fantasies (Remix) 03. Cyantific - Hong Kong Express 04. MRSA - Chemicals 05. Shapeshifter - Twin Galaxies (The Upbeats Remix) 06. Mistabishi - Millwall 07. Logistics - Warehouse (Illskillz Remix) 08. Agent Alvin - Moonlight Bay 09. Blokhe4d - Sunscreen 10. Royalston and Mark Berry - Tough Luck 11. Stanza - Rose Garden Kjente navn som bl.a. Camo & Krooked, Netsky, B-Complex, London Elektricity, Nu:Tone, Muffler, Mistabishi og Logistics har sine bidrag. Virkelig verdt en sjekk Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Jepp, digga sick music 1, har ikke kommet så langt til å få sjekka 2'ern enda, men det blir asap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå