Sangesland Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 noen som har lagt merke til at fryktelig mye d'n'b er fjernet fra spotify? jeg hadde ei spilleliste med 68 sanger, nå er bare 1 available. omfg! Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) noen som har lagt merke til at fryktelig mye d'n'b er fjernet fra spotify? jeg hadde ei spilleliste med 68 sanger, nå er bare 1 available. omfg! Spotify suger Desværre for oss som liker denna type musikk! Jeg finner bortimot ikke en eneste låt av min interesse på spotify! Danny byrd, London elektricity, Noisia & emalkay Ftw Btw!.. Dem har servert det villeste av live performance jeg har vært med på noensinne Emalkay - Mecha Noisia - Branstitch Danny byrd - Red mist Endret 28. april 2010 av Huffern Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Å fy faen! Do want! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Håper virkelig det ikke blir utsolgt innen midten av mai når jeg får stipendet. Albumet SKAL bestilles. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Dere som digger pendulum! Jeg likte Hold your color svært godt, in silico og nyplata har skuffa svært. Hitsa som går på radioen for tia går jo ikke ann å danse skikkeli til engang (Watercolour bla) Dem leverer til massene på lik linje med the prodigy, det skal dem ha, dem er flinke!. Men serjøst det finnes da så mye bedre musikk innen drum n bass enn pendulum! Våkn opp! Jeg blir garantert upopulær nå Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg er enig. Hold Your Colour er deres beste album. Jeg har, for å være helt ærlig, hørt veldig lite drum'n bass, så gjerne kom med forslag. :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hold Your Colour er deres beste album innenfor d'n'b, men vil nå si at In Silico også er veldig bra, og tipper Immersion også blir bra. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Anbefalinger til andre band? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 The Qemists, Noisia, Future Prophecies, Kryptic Minds & Leon Switch osv. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Takker. Skal sjekke de ut. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 The Qemists, Noisia, Future Prophecies, Kryptic Minds & Leon Switch osv. Mye diverse bra her: Logistics: nyeste plata Crash bang wallop er sinnsyk! bynn der! Netsky !! HOT !! Camo & crooked !! Hot!! London elektricity: meste er chill, men fantastisk bra! Dj hype! Cyantific! Andy C ! Danny byrd! Black sun empire!, som nevnt tidligere i tråden. tony anthem! tidligere future prophecies! high contrast: også chill! Emalkay! original sin! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Takktakk. Har notert alle, bortsett fra DJ-karen. Artister med DJ i navnet er i 99% av tilfellende anal, imo. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det er faktisk noen med DJ i navnet som ikke er anal. DJ Hype er vel en av de eldste og mest kjente d'n'b -artistene. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Haha. Så det er faktisk verdt en titt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har ikke helt sansen for Dj Hype, men han er hvertfall ikke jalla som mange andre "DJs". Han har noe bra, så da kan jo sjekke ut. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Dj hype er old school, Men prøv andy c og dj hypes fabric live 37! Han er tross alt en av de store gutta borti england! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå