mushi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Favoritten min innen dnb er helt klart DJ Fresh. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) D'n'B for meg er en fase ting noen ganger digger jeg det helt sinnsykt noen ganger klarer jeg nesten ikke høre på det! Noen av mine favoritter : Se filmen hos Youtube veit postet før fortjener dobbel post i min mening! Noe litt annerledes av pendulum Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 25. august 2008 av samebob Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Likte ikke hard DnB når jeg begynte å høre på det i april, men nå blir det bedre og bedre. Nye essential mixen til chase & status er jævla bra! gimme more! Lenke til kommentar
lasse2007 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Pendulum er eller var et bra d'n'b band, men de skuffet meg voldsomt under "In Silico"-albumet. nå har de nesten gått over fra ren drum n bass til rock. Hvis dere hører på Violet Hill så skjønner dere hva jeg mener... Jeg synes at Sub Focus, Andy C, Dieselboy og Dillinja er ganske bra. Hold Your Colour Inspirerte meg faktisk til å høre på D'n'B og nå hører jeg på det nesten hele tiden XD PS!!! jeg lurer litt på om hvilket album Vault VIP av pendulum kommer fra. jeg har sangen som jeg fikk av en kompis. kommer sangen fra et spesielt album eller er den ikke utgitt fordi den sangen rocker hardt ass!!! trenger svar så fort som mulig:D Endret 13. september 2008 av lasse2007 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 London Electricity EM Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hører ikke på så alt for mye innenfor denne sjangeren, men favorittene er: Pendulum - hold your color Pendulum - Sill grey Pendulum - Plasticworld Matrix and Futurebound - American Beauty kommer ikke på noen fler er vel Pendulum det går mest i. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hjelpebump og "mine innlegg". Kom med mer! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) mistabishi skal komme med album Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube EDIT: Synes det er lite pågang på drum n bass tråden her Endret 12. november 2008 av spax Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Anbefaler på det sterkeste London Elektricity's Essential Mix. Deilig liquid DnB (av typen som ikke blir kjedelig i lengden) med innslag av litt annet forskjellig. En mix på høyde med High Contrast sin. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Enig! Digger den mixen, aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt den nå, men det er hver eneste dag. EDIT: Digg den nye hospital podcasten! nummer 75. ellers, så er det en sang jeg gleder meg til å få tak i: Zero T Beta 2 - Bizzy Time (Break Remix) har ikke funnet den enda! Endret 18. desember 2008 av spax Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Favoritten er helt klart black sun empire. Tett etterfulgt av cyantific og pendulum. Sangen jeg er mest hekta på nå er the cooler - Black sun empire! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 <3Hele albumet 'Universal Truth' er bra. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Zen - Turnstyle må være den råeste jeg har hørt i denne sjangeren Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Pendulum er og blir det beste innen drum n bass. Har prøvd å høre på en del annen, men det finnes rett og slett ikke noe annet som kan gå under samme underkategori innen drum n bass. Litt synd egentlig, siden Pendlum lager sinnsykt smooth musikk. Endret 2. august 2009 av mach1ne Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Anbefaler på det sterkeste London Elektricity's Essential Mix. Deilig liquid DnB (av typen som ikke blir kjedelig i lengden) med innslag av litt annet forskjellig. En mix på høyde med High Contrast sin. Mixen var helt syk, noe av det beste jeg har hørt! Kan du nevne noe annet lignende? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Pendulum er og blir det beste innen drum n bass. Har prøvd å høre på en del annen, men det finnes rett og slett ikke noe annet som kan gå under samme underkategori innen drum n bass. Litt synd egentlig, siden Pendlum lager sinnsykt smooth musikk. Er enig der, finner ikke noe som er noe lignende Pendulum sin stil. Dog har de bevegd seg en del vekk fra D'n'B med In Silico (ikke det at det er et dårlig album, for det er det ikke). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det noen som har anbefalinger av drum'n'bass, drill'n'bass eller breakcore som likner på Venetian Snares - Hajnal? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 High contrast, Klute, London Electricity, Danny Byrd, Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Takk. Noen spesifikke album eller låter å begynne med? Det er jo ikke et lite materiale å forholde seg til her. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) sorry det var ikke et svar på spørsmålet ditt, posta bare noen navn fra da jeg digga liquid... Går nesten bare i minimal og tech house her nå hadde helt oppheng fra 2002-2007 ca men endret retning etterhvert, etter å ha lest tråden savna jeg liquid og prøvde å finne noe nytt. Mitt beste find etter 15 minutter digging: \o\ @ 1:06 Endret 23. januar 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå