Gå til innhold

Drum'n'Bass, dine favoritter!


SvennAndre

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Pendulum er eller var et bra d'n'b band, men de skuffet meg voldsomt under "In Silico"-albumet. nå har de nesten gått over fra ren drum n bass til rock. Hvis dere hører på Violet Hill så skjønner dere hva jeg mener... Jeg synes at Sub Focus, Andy C, Dieselboy og Dillinja er ganske bra. Hold Your Colour Inspirerte meg faktisk til å høre på D'n'B og nå hører jeg på det nesten hele tiden XD

 

 

 

PS!!! jeg lurer litt på om hvilket album Vault VIP av pendulum kommer fra. jeg har sangen som jeg fikk av en kompis. kommer sangen fra et spesielt album eller er den ikke utgitt fordi den sangen rocker hardt ass!!! trenger svar så fort som mulig:D

Endret av lasse2007
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Enig!

Digger den mixen, aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt den nå, men det er hver eneste dag.

 

EDIT:

Digg den nye hospital podcasten! nummer 75.

 

ellers, så er det en sang jeg gleder meg til å få tak i:

Zero T Beta 2 - Bizzy Time (Break Remix)

har ikke funnet den enda!

Endret av spax
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Pendulum er og blir det beste innen drum n bass. Har prøvd å høre på en del annen, men det finnes rett og slett ikke noe annet som kan gå under samme underkategori innen drum n bass. Litt synd egentlig, siden Pendlum lager sinnsykt smooth musikk.

Endret av mach1ne
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Pendulum er og blir det beste innen drum n bass. Har prøvd å høre på en del annen, men det finnes rett og slett ikke noe annet som kan gå under samme underkategori innen drum n bass. Litt synd egentlig, siden Pendlum lager sinnsykt smooth musikk.

Er enig der, finner ikke noe som er noe lignende Pendulum sin stil. Dog har de bevegd seg en del vekk fra D'n'B med In Silico (ikke det at det er et dårlig album, for det er det ikke).

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

sorry det var ikke et svar på spørsmålet ditt, posta bare noen navn fra da jeg digga liquid... Går nesten bare i minimal og tech house her nå :p

 

hadde helt oppheng fra 2002-2007 ca men endret retning etterhvert,

etter å ha lest tråden savna jeg liquid og prøvde å finne noe nytt. Mitt beste find etter 15 minutter digging:

 

 

\o\ @ 1:06

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...