SvennAndre Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Liten skivebom det der ja, ferrgott.. Drum 'n' Bass er mer elektronisk musikk sammensatt av heftige beats og bass sounds Se for deg vanlig techno på høyere hastighet, og hvor all mainstream techno-fjortiss-lyder er fjerna. Vanskelig å forklare Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 *bumpe gammel fin tråd* Pendulum kommer snart med nytt album, nærmere bestemt i april. Flere enn meg som har høye forventninger til denne skiva? Link til Pendulum - Blood Sugar på youtube (en liten smakebit) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Åååh, gleder meg vilt.. Håper bare jeg får opp maskina med go'lydkortet til da =) FLAC anyone? =) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Følger med på Clvn på denne. Har absolutt meget høye forventninger til denne skiven. Håper den innfrir. SvennAndre: Vinyl. Endret 12. mars 2007 av Hylo Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Astradyne - Burning Bridges liker jeg veldig godt, samt denne er laget med Impulse Tracker anno 1997. IT-modulfila kan lastes ned her (mirrors) og spilles av med bl.a WinAMP. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Astradyne - Burning Bridges liker jeg veldig godt, samt denne er laget med Impulse Tracker anno 1997. IT-modulfila kan lastes ned her (mirrors) og spilles av med bl.a WinAMP. 8139267[/snapback] Deilig avslappende, takk for link =) Har veldig lyst til å kjøpe den nye Pendulumskiva på LP, og lurer litt på hvor det lønner seg å kjøpe sånt? (Vil gjerne få kjøpt Hold Your Colour óg) (np: State of Mind - Belarus) Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) mye nytt som sparker fra, sjekk denne: Bad Robot - Combustion Endret 13. mars 2007 av EivindO Lenke til kommentar
Mathiasss Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 John B har mye bra. Sjekk for eksempel Blue Eyeshadow. DJ craze kan og anbefales, han og er eneste DJen i verden som har vunnet the World DMC Champion trophy tre ganger etter hva jeg har hørt. Så han live for noen måneder siden, utrolig bra. Lenke til kommentar
W Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Pendulum - Hold Your Colour Uten tvil den beste drum 'n' bass-sangen jeg har hørt. Har den på vinyl Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Pendulum - Spiral er fantastisk vakker. Ellers hører jeg noe på Teebee, Photek og en del mykere jungle alá LTJ Bukem. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Befinner meg nå i Hamburg (Tyskland), og etterpå tenkte jeg meg ut på leting etter Pendulum - Hold Your Colour LP =D Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Skal bare få denne tråden i mine inlegg slik at jeg finner den når jeg kommer hjem, men jeg kan og si at Pendulum har noen slagere ja Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Befinner meg nå i Hamburg (Tyskland), og etterpå tenkte jeg meg ut på leting etter Pendulum - Hold Your Colour LP =D 8166552[/snapback] Hadde ikke Pendulum, så det ble Logistics - Now More Than Ever LP'en (4 LP'er). Mulig jeg finner noe annet morsomt etterpå Glad det er blitt liv i denne tråden igjen! Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) til dere som liker pendulum! Dere må skaffe dere Concord Dawn! Se på youtube! Cause 4 Concern er også anbefalt;) EDIT: Søk på Concord Dawn - Broken Eyes på youtube, dritlun track Endret 12. juni 2007 av Kion Lenke til kommentar
w@abbus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 søker drum & bass som en kan sovne til noen forslag til grupper, djs og annet? Lenke til kommentar
esa Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 definition of dnb/jungle (seems that some of you don't know): Wiki dnb radio, absolutely great: BBC - 1Xtra - Drum and Bass various dnb artists: Wiki-list be sure to check on the dnb top 10 at the bbc/1xtra website, but i can list some good tunes i have.. Xample - Lowdown Omni Trio - Renegade Snares Goldie - Saint Angle Squarepusher - Beep Street Pendulum - Blood Sugar Dillinja - Blaze It Down Tek 9 - A London Sumtin' Jonny L - Back To Your Roots High Contrast - If We Ever Commix - Tycoon The Drifter - Sunstreak Shy FX - Plastic Soul those are just a few, but a tried to add a variety. cause drum and bass is a genre in its own, just like hip hop. ther r a lot of big names like Goldi for example, that have a somewhat legendary status. read up a little in wiki and find ur style.. check out two of the biggest sites for dnb/jungle if ur rly into it; Drum & Bass Arena Dogs On Acid im a dj and am currently making dnb / jungle tracks, and i rly wanna kno what style you guys like ;p dj esa - dnb soljah Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 esa: I will most definitely check out those mixes ------- Har nå mottatt mitt eksemplar av Pendulum - Blood Sugar/Axle Grinder (vinyl), og det er helt herlig! Utrolig tøff grafikk på plata óg. Noen som har linker til winampstreams med musikk? Har lyst til å utvide horisonten med enda flere artister! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Skal jeg være helt ærlig, syns jeg Pendulum blir litt lite variert i det lengre løp. Nesten samme trommerytme som går igjen på alle låtene, jo. Same shit, different wrapping. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nå kommer straks LP-en Granite ut av Pendulum. Mye av samme typen musikk som på Axle Grinder/lood Sugar LP-en deres. De slutter ikke å imponere meg, de gutta! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvorfor det? Musikken låter jo så lik. Har man hørt det første albumet deres, har man sannelig hørt alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå