SvennAndre Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg har fått en forkjærlighet for Drum 'n' Bass etter at jeg hørte på Pendulum Hold Your Color! Dette er det beste D'n'B jeg har hørt sålangt, og vil ha flere tips. Tips i vei! I can't wait! Endret 17. oktober 2006 av SvennAndre 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg har fått en forkjærlighet for Drum 'n' Bass etter at jeg hørte på Pendulum Hold Your Color! Dette er det beste D'n'B jeg har hørt sålangt, og vil ha flere tips. 7086430[/snapback] Helt enig, Pendulum er fantastisk! ---- Har et par andre jeg har hørt som også er ganske herlig! Her er et par andre som er ganske tøffe: DJ Quantize - Zombie (vinyl) Whitelabel - The Lost Boys (vinyl) Sangen "Ugress - Scared Away" er også tøff, tror den går som drum 'n' bass =D Nydelig med denne tråden, vil gjerne ha tips til mer musikk! Endret 17. oktober 2006 av clvn Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Har hørt på noen forskjellige, som feks. Teebee og DJ fresh men ikke helt min greie. Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bachelors Of Science & Stunna / Brooklyn - Rhodes Ahead / 11201 Black Sun Empire - The Rat / B'Negative Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Noisia, Calyx, TeeBee, Black Sun Empire har veldig mye bra musikk på lager og i vente:) Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hør Death from Above 1979 - http://www.myspace.com/deathfromabove1979 Anbefaler ALLE og høre låta Romantic Rights, den er drit rå. Vet det er endel her som liker den garantert. Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Noisia har overrasket hele DnB scenen. Helt sykt noen av tingene e har laget. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hør Death from Above 1979 - http://www.myspace.com/deathfromabove1979 Anbefaler ALLE og høre låta Romantic Rights, den er drit rå. Vet det er endel her som liker den garantert. 7086705[/snapback] Romantic rights hørtes mer ut som noe rock sjanger enn DnB, i mine ører da. Noisia skal sjekkes ut asap Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hør Death from Above 1979 - http://www.myspace.com/deathfromabove1979 Anbefaler ALLE og høre låta Romantic Rights, den er drit rå. Vet det er endel her som liker den garantert. 7086705[/snapback] Romantic rights hørtes mer ut som noe rock sjanger enn DnB, i mine ører da. Noisia skal sjekkes ut asap 7086842[/snapback] Jau. Står Rock / Drum & Bass / Punk så hører vell egentlig ikke hjemme i denne tråden. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Helt enig med deg der gitt. Pendulum er variert og god musikk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 ... og der meldte jeg meg også på denne tråden, bra insj. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) PHACE [sUBTITLES MUSIC / SLR - Cologne, DE] Tracklist: 01. Phace + Noisia - The Feed - Subtitles Music 02. Optical - Fibre Optic - Virus 03. Noisia + TeeBee - Time Stops - Subtitles Music 04. Phace - 3002 - Subtitles Music 05. Misanthrop - Centrifuge - Subtitles Music 06. Phace - Open Your Eyes - Subtitles Music 07. Noisia - Facade VIP 08. Phace + Mayhem - LoveSexPain - Subtitles Music 09. Noisia - Block Control VIP >> Matrix - Apache - Virus 10. Phace - Tranquilizer - Subtitles Music 11. TeeBee + Calyx - Find Yourself 12. Kemal - Bleed - Negative 13. Noisia - Omissions - Vision 14. Phace + Noisia - Unveil - Virus 15. Vicious Circle + EBK - Cruise Control - DSCI4 16. Phace - Cataphiles - Subtitles Music 17. Noisia + Mayhem - Choke (Ft MC Verse) - Vision 18. Phace + Noisia - Thrillseekers (Flesh Edit) 19. Gridlok + Break + Silent Witness + D-Bridge + Hive - Standing Room Only - Violence 20. Phace - Fingerfood - Subtitles Music 21. Noisia - Bad Dreams - Vision 22. Misanthrop - Factory 23. Noisia - Endgame - Virus 24. TeeBee + Calyx - The Shape Of Things To Come 25. Phace - Psycho - Subtitles Music Last ned mixen her Endret 17. oktober 2006 av EivindO Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Squarepusher, Venetian Snares og Aphex Twin har vel noen låter som kan gå under betegnelsen drum 'n' bass (ofte går de over i drill 'n' bass, en særere form) Endret 17. oktober 2006 av cun Lenke til kommentar
ådne Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hør Death from Above 1979 - http://www.myspace.com/deathfromabove1979 Anbefaler ALLE og høre låta Romantic Rights, den er drit rå. Vet det er endel her som liker den garantert. 7086705[/snapback] DFA1979 er rått ja! YAWIAM er helt klart et av mine favoritt album, men Heads Up ep'en er muligens det råeste de har laget. R.I.P.! Endret 17. oktober 2006 av ådne Lenke til kommentar
magikern Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 vanskelig å trekke ut noen favoritter men ett lite utvalg av hva jeg liker: Bailey(anbefaller hans BBC Radio show IntaBeats), Clipz, Goldie, Rough Cut, Oxygen, Impedans, Mickey Finn, Roni Size, Teebee, CounterStrike, Phace, John B, Shy FX, emmtee, DJ Subway (dvs jeg tror han har skifta navn helt over til DA), Ram Trilogy,Goldfinger, Digital Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Flott med respons! Men fint om dere kan skrive navnet på et par låter og, så kan vi sjekke ut det DERE syns er aller best. Om vi bare får artisten kan vi bare være uheldig og kjøpe(host; finne) låter som ikke passer for oss.. Artist - Låtnavn = Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Enig, det er dumt å sjekke ut "feil" låt og få avsmak på en ellers fantastisk artist. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Noisia - Lost Cause Noisia & Mayhem feat. Verse - Choke Noisia - Concussion Noisia - The Tide Calyx - No Turning Back (album) Noisia - End Game Noisia - Unveil (Feat Phace) Audio - No Soul Teebee - Tsunami Teebee - Not the One Teebee - Snakefunk Counterstrike - Nemesis Future Prophecies - Dreadlock Future Prophecies - Miniamba feat. Mari Boine noe å sjekke ut i det minste... ikke glem mixen noen poster opp Endret 18. oktober 2006 av EivindO Lenke til kommentar
ferrgott Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva er drum 'n' bass? Om det rett og slett er musikk som bare består av trommer og bassgitar (kanskje vokaler også?) så er de her to umulige å mislike: Youtube-profil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå