Gå til innhold

Gothic 3: Fantastisk spill tross noen bugs.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags tweak?

7117839[/snapback]

Denne.

 

stalker.: Det virker som om at du har andre problemer enn bare at maskinvarer strekker til. Du kan prøve å defragmentere, det kan gjøre underverker for spill med åpen verden, og vil også redusere loadinger.

7117920[/snapback]

 

Hmm...defragmenterte faktisk rett før jeg installerte for å få spillet til å kjøre så bra som mulig, så tror ikke det hjelper å kjøre defrag en gang til. :tease:

Vet ikke hva problemet er, men tror jeg skal teste en "ulovlig .exe-fil" for å se om det blir bedre da...håper det.

Lenke til kommentar
Hva slags tweak?

7117839[/snapback]

Denne.

 

stalker.: Det virker som om at du har andre problemer enn bare at maskinvarer strekker til. Du kan prøve å defragmentere, det kan gjøre underverker for spill med åpen verden, og vil også redusere loadinger.

7117920[/snapback]

 

Hmm...defragmenterte faktisk rett før jeg installerte for å få spillet til å kjøre så bra som mulig, så tror ikke det hjelper å kjøre defrag en gang til. :tease:

Vet ikke hva problemet er, men tror jeg skal teste en "ulovlig .exe-fil" for å se om det blir bedre da...håper det.

7119588[/snapback]

Det hjelper vel pent lite å defragmentere harddisken for å få mindre fragmenter i noe du legger inn etterpå.

Lenke til kommentar

Vel, den ledige plasse på harddisken vil jo da nødvendigvis også bli mere samlet da den flytter sammen filer som er lagret på forskjellige plasser. I tillegg er harddisken så liten (partisjonen også) at jeg kan tenke meg at ytelsen på spillet vil gå opp med hele 0% etter en ny defrag på en såpass rask disk.

 

Edit: omformulering

Endret av stalker.
Lenke til kommentar

Fra World of Gothic:

After playing for 20 hours, I finally realised that the combat system is literally child's play. Just start mashing your mouse button (either one will do!) slightly before the enemy reaches you, to make sure you get the first hit in. Since timing doesn't matter (unlike in G1 & G2) you will then strike continuously until the enemy is dead. This works for animals, and even Elite Orcs, when you are only level 20! You have to click madly, though, since the hero does 18 swings each 10 seconds (a swing each 0,56 secs)

Er kampsystemet virkelig slik?

Lenke til kommentar
ja, men hjelper bare når det er 1 fiende, er det flere hjelper det lite

7123683[/snapback]

 

Forsåvidt så gjør det det, siden køkulturen lever i beste ånd blant fienden når man sloss. Har enda ikke opplevd å bli angrepet av mere enn 1 person om gangen. De andre står bare å venter på at jeg skal sende dem til de evige jaktmarker.

Lenke til kommentar

De må vel ærlig talt endres litt ja. Irriterende at man ikke kan gjøre noe når de først angriper. Personlig synes jeg ikke akkurat at dette er noe problem. Jeg arbeider simpelthen rundt problemet.

 

Kent-Hugo: Jeg har spilt spillet i mange timer nå, og jeg har flere ganger blitt angrepet av nesten ti orker, ulver, svin, osv, flere ganger. Uansett synes jeg det er ganske greit at de av og til "stiller seg i kø". Måten de gjør det på, virker uansett ikke helt ulogisk heller. De stopper ikke bare opp og venter, men av og til går de rundt, eller prøver å nærme seg deg, trekker seg tilbake, osv.

Lenke til kommentar
Bah, nå fikk jeg time buggen igjen, denne gangen går den konstant, uansett hvilket game jeg loader. Ny dag hvert sekund, nesten morsomt å se på :p

 

Prøver en reinstall av spillet...

7119549[/snapback]

 

Når jeg får den buggen (har skjedd 3-4 ganger) er det bare og restarte maskina. Så funker det.. Har du først fått den er den på alle "savene" så du blir ikke kvitt den før du rebooter.. stressa veldig med og finne ut av det første ganga...

Lenke til kommentar
De må vel ærlig talt endres litt ja. Irriterende at man ikke kan gjøre noe når de først angriper. Personlig synes jeg ikke akkurat at dette er noe problem. Jeg arbeider simpelthen rundt problemet.

7124135[/snapback]

Eg har blitt angripen (slått) av villsvin fleire gongar, klarer nesten alltid å komme meg unna. Er dette unikt for meg?

 

Men eg er einig i at dei er for sterke.

 

Kay

Lenke til kommentar

Som jeg sa: Jeg arbeider meg rundt problemet. Når de først begynner å bli hyper, så hopper jeg opp, og løper vekk, så kommer jeg tilbake og tar dem. Likevel synes jeg det er ganske teit at de angriper sånn. ikke minst ser det jo latterlig ut også da.

 

EDIT: Men jeg synes ikke villsvin er så mye verre enn mange andre skapninger. De T-rex-lignende monstrene skader jo uhorvelig mye i hvert bitt, og Minecrawler'ne har et utrolig bra forsvarsystem, så jeg synes ikke at villsvinene er noe så utrolig vanskelige å ta at det bare blir umulig. Det er bare at for mange Oblivion-fanboys er vant til å bare stå i ro og klikke på musetasten, uten å bevege noe på karakteren mens man slosser. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Bah, nå fikk jeg time buggen igjen, denne gangen går den konstant, uansett hvilket game jeg loader. Ny dag hvert sekund, nesten morsomt å se på :p

 

Prøver en reinstall av spillet...

7119549[/snapback]

 

Når jeg får den buggen (har skjedd 3-4 ganger) er det bare og restarte maskina. Så funker det.. Har du først fått den er den på alle "savene" så du blir ikke kvitt den før du rebooter.. stressa veldig med og finne ut av det første ganga...

7124229[/snapback]

Heh, at jeg ikke tenkte på det! Takk, det funket :thumbup:

 

Må jo være den teiteste bugen ever ^^

Lenke til kommentar
Det er bare at for mange Oblivion-fanboys er vant til å bare stå i ro og klikke på musetasten, uten å bevege noe på karakteren mens man slosser. :)

7124851[/snapback]

Jeg syns det er værre i G3, der går jo fyren etter monstrene selv uansett hvilken retning de endrer under kampen, tenger jo ikke holde hånden på tastaturet i hele tatt under kamp. Han har jo "lock" på dem. Då er det bare å hamre løs på musa, så stunner du ham, slik villsvina gjør med meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...