Xibiten Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Dette bildet tok jeg da katten min lå å slappet av på klorestativet sitt. Håper på konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Det hadde vært knall om det hadde vært litt skarpere! For det var et stilig bilde, syns jeg. Ville kanskje beskjært det litt annerledes, jeg liker ikke objektet mitt i bildet. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Et sinnsykt bra blinkskudd. Ser ut som om katten roper. Skulle kanskje ha hatt med øynene, det hadde gjort dette til et perfekt shot. Også litt skarpere da. Det er i slike tilfeller man bør ta kjappe seriebilder. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Sier meg noe enig med Juliess. Mangler for mye på skarpheten for at det skal nå opp på skalaen. Men synes sentreringen passer bra her. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Katter har et jævlig mannbisk gap Syns dette var drtittøfft! Rent teknisk kunne fokusen vært flyttet opp til selve hodet! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Flott bilde.får virkelig fram katten sitt store gjesp.Det eneste jeg har å utsette på dette er vel at det var litt uskarpt,og fokuset kunne flytte litt lenge opp.Bra jobba Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Kult bilde, men desverre litt for uskarpt. Pus har en fin løvemanke. Har skarpet opp bildet i Photoshop så det ble litt bedre. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Herlig bilde! Likte det veldig godt. Fokus kunne vært litt lenger opp på bilde. Fin tiger du har Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Som flere har nevnt, så er det dessverre uskarpt. Noen flekker rundt munnen er også utbrent. Men et bra "skudd". Stå på! Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Veldig bra! Flott motiv! Selv ser jeg ikke så mye galt med det. Lenke til kommentar
Xibiten Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Takk for tilbakemeldingen! Her er orginalbildet. Har bare rettet litt på levels. Klorestativet som katten ligger på er 180 cm høyt, så jeg hadde litt problem med å komme i riktig vinkel. Skal prøve å få tatt et skarpere bilde en annen gang Endret 29. oktober 2006 av Xibiten Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Veldig tøft, flott fanget. Noe uskarpt dog. Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Tøft bilde! >Viser at det enkle ofte er det beste :-) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Tøft bilde! >Viser at det enkle ofte er det beste :-) 7220524[/snapback] Du klarte ikke å gi konstruktiv kritikk nei? Synes bildet ditt var fint, men for uskarpt i mange områder. Du fikk tatt bilde i akkurat riktig øyeblikk, og katten får fram et blikk man sjeldent ser. Bildekvaliteten til tross, utrolig fett bilde! Fet hals katten din har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå