klomp1 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei, leste nettopp denne guiden og der står det følgende: Hvordan makse ut ditt 7800GT i 3 enkle steg ! v1 betaDet du trenger: Fysisk: Multimeter Nykvesset blyant Ein diskett/Cd eller Usb flashdisk Men det står ingenting om hvordan man gjør det med en CD, kan noen hjelpe meg? Har desverre hverken floppydrive eller USB disk.. Har forresten heller ikke samme skjermkort, vil bare øke V.Core, regner med det er samme fremgangsmåte med et 7600GS AGP også? Tusen takk for eventuelle svar! =) Mvh. Klomp1 Lenke til kommentar
moav Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 B2. Gjøre USB disken om til dos boot disk og forberede til flashing av VGA bios, Credits til gaardern for denne 1. Last ned Win98SE bootdisk iso fra www.allbootdisks.com 2. Pakk ut og mount i Deamon Tools. Eventuelt brenn den til en cd. Av det jeg leser står det hvordan man gjør det med cd. Brenn img fila som et iso image. I Nero Under Kopi og backup Brenn image på plate. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 B2. Gjøre USB disken om til dos boot disk og forberede til flashing av VGA bios, Credits til gaardern for denne 1. Last ned Win98SE bootdisk iso fra www.allbootdisks.com 2. Pakk ut og mount i Deamon Tools. Eventuelt brenn den til en cd. Av det jeg leser står det hvordan man gjør det med cd. Brenn img fila som et iso image. I Nero Under Kopi og backup Brenn image på plate. 7088573[/snapback] Så det der, men skjønte ikke en pøkk av det... Skal jeg brenne imaget og legge til BIOS filene? Eller skal jeg brenne på 2 forskjellige cd'er? Lenke til kommentar
moav Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bør funke med å legge BIOS filene på samme CD. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Bør funke med å legge BIOS filene på samme CD. 7089686[/snapback] Okk, takk skal du ha.. Da prøver jeg det til uka engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå