Evil-Duck Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 der jeg tar lappen får vi vertfall vite mye om , girmoped , vedlikehold og lære å kjenne sykkelen osv i tilleg til at vi lærer det meste teoretiske som lettmc gjør, tør jeg å påstå Lenke til kommentar
Marti Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Uansett hvor mye du vrir og vender på det, er mopedopplæringen LANGT underlegen MC-opplæring, på alle punkter. (forresten, vennene mine fikk også kjøre scooter, ikke girmoped. Noe om vedlikehold fikk de heller ikke greie på. Rart det der. Det jeg tenkte på med vanskelighetsgrad mtp. ren teori, er vel egentlig bare vanskelighetsgraden på mc-prøven i forhold til moped-prøven. Som en annen sa her, er jo bare å lese seg til, men du vil bli sjokkert hvis du tror mc og moped har nesten lik teoriprøve.) Endret 11. desember 2006 av Marti Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) kan vel hende at jeg har komt på noe super duper moped opplæring da Jeg kjørte vertfall girmoped og har utrolig mye om vedlikehold av sykkel. Men jeg tar riktignok lappen med skolen så dette har vel noe å si. edit : Nei jeg vet at lett-mc har mye vanskelig prøve en moped. Endret 11. desember 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Marti Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tror nok du har hatt litt flaks ved mopedopplæringen ja . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dragzyer89 vel vist du hadde lest skikkelig igjenom det jeg skrev så skrev jeg at det var rikmansunger som vanligvis virket nedlatende til mopedistene. Og jeg må bare si til folk her at moped opplæringen er KRAFTIG ! nedvurdert . 7479683[/snapback] Undervurdert mener du vel? Du har fortsatt ikke svart på spm mitt som jeg spurte deg om rett ovenfor det jeg quoter nå, hadde vært veldig fint med et svar på akkurat dette.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jeg kan ikke svare direkte på spørsmålet dit men jeg mener at Moped førerkortet er godt nok til å kjøre over 45 km/t , selvsagt er det bedre opplæring på lettsykkel , men teorien er faktisk veldig lik på den moped opplæringen jeg går på med skolen. Endret 12. desember 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 pidden min Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Niiiiiiice! Lurer på noe... Er det veldig plastikk faktor? Bare lurer, ser slik ut på bildene syntes jeg. Sikkert lyset elns, fordi din så rå ut ! Lenke til kommentar
Marti Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Looking good Duck . Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Syns egentlig den sykkelen ser ut som en sånn leke man får i en eller annen sær frokostblanding Lenke til kommentar
Marti Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Sykkelen i seg selv har en motor som er utrolig deilig og kjøre. Som jeg tidligere har sagt, passer ikke sykkelen helt til meg siden jeg er høyere enn gjennomsnittet, det virker som om jeg knuser ballene i tanken. Det er også litt plastikk faktor på den ja. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 enda et bilde plastik faktor og plastik faktor er vel akkurat like mye plastik på den som på vilken som helst annen kåpe sykkel. men sjønner hva dere mener, i og med at det ikke er glans lakk da men liker den Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er du som skal like den, ikke vi. Syntes du ellers om moppen da? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Det er du som skal like den, ikke vi. Syntes du ellers om moppen da? 7494806[/snapback] jeg har nesten ikke kjørt da for er da ikke innkjørt , har ikke lappen og er ikke så kjempe fint vær i dag men har følelsen av at sykkelen er utrolig kraftig bygd, og bremseskiva frame er SVÆR og gigantiske dempere. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 ENTEN så kjører du den hastigheten som står på veiskiltet, ellers holder du deg hjemme. De som tok opplæringen for noen år tilbake slapp altfor billig unna. De skulle ikke kjøre 45. De skulle fått lappen INNDRATT! De som tar lappen nå, får all den opplæringen som en lett MC må gjennom. 7460297[/snapback] Ja? (den var til Evil-duck) 7463198[/snapback] poenget som Kerrigan hadde i det han skrev var det at han mente at mopeder ikke burde bli sperret til 45 km/t og det var dette jeg var helt enig i. det var vertfall san jeg tolket det da . å jeg kjører da farten som står på skiltene jeg 7464610[/snapback] Det er det 1 grunn til , fordi moppa di ikke klarer å dra 120 på strekka. Hadde den derimot gjort det , ville hormonene ideg trukket stram vaier. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Det er det 1 grunn til , fordi moppa di ikke klarer å dra 120 på strekka. Hadde den derimot gjort det , ville hormonene ideg trukket stram vaier. Ikke nødvendigvis. Endret 13. desember 2006 av eiv880 Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hehe jeg har jobbet meg ræva av fra når jeg var 15år til nå(Jeg er 17år). Jeg jobbet for å få lettmc, men nå er de ikke vits for meg å ta lettmc kortet pga at jeg er et år fra å ta billappen. Da får jeg moped og lettmc med lappen Har snart 152000kr i kontoen min Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hehe jeg har jobbet meg ræva av fra når jeg var 15år til nå(Jeg er 17år). Jeg jobbet for å få lettmc, men nå er de ikke vits for meg å ta lettmc kortet pga at jeg er et år fra å ta billappen. Da får jeg moped og lettmc med lappen Har snart 152000kr i kontoen min 7508906[/snapback] Du får ikke lettmotorsykkel med på billappen. Bare Moped, Traktor og no annet piss. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hehe jeg har jobbet meg ræva av fra når jeg var 15år til nå(Jeg er 17år). Jeg jobbet for å få lettmc, men nå er de ikke vits for meg å ta lettmc kortet pga at jeg er et år fra å ta billappen. Da får jeg moped og lettmc med lappen Har snart 152000kr i kontoen min 7508906[/snapback] Får man moped og lettmotorsykkel bevis når man tar bilsertfikatet? Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 HVA!? Kødder du nå? Så jeg må ta kurset for lettmc selv om jeg har billappen? Er det ikke det samme? altså lettmc og bil? prinsippet er det samme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg