Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dette er Hvorfor vi ikke kjøper lettsykkel!

Evil-Duck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett hvor mye du vrir og vender på det, er mopedopplæringen LANGT underlegen MC-opplæring, på alle punkter.

(forresten, vennene mine fikk også kjøre scooter, ikke girmoped. Noe om vedlikehold fikk de heller ikke greie på. Rart det der. Det jeg tenkte på med vanskelighetsgrad mtp. ren teori, er vel egentlig bare vanskelighetsgraden på mc-prøven i forhold til moped-prøven. Som en annen sa her, er jo bare å lese seg til, men du vil bli sjokkert hvis du tror mc og moped har nesten lik teoriprøve.)

Endret av Marti
Lenke til kommentar

kan vel hende at jeg har komt på noe super duper moped opplæring da :roll: Jeg kjørte vertfall girmoped og har utrolig mye om vedlikehold av sykkel. Men jeg tar riktignok lappen med skolen så dette har vel noe å si.

edit : Nei jeg vet at lett-mc har mye vanskelig prøve en moped.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Dragzyer89

vel vist du hadde lest skikkelig igjenom det jeg skrev så skrev jeg at det var rikmansunger som vanligvis virket nedlatende til mopedistene.

Og jeg må bare si til folk her at moped opplæringen er KRAFTIG ! nedvurdert .

7479683[/snapback]

Undervurdert mener du vel? ;)

Du har fortsatt ikke svart på spm mitt som jeg spurte deg om rett ovenfor det jeg quoter nå, hadde vært veldig fint med et svar på akkurat dette..

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke svare direkte på spørsmålet dit men jeg mener at Moped førerkortet er godt nok til å kjøre over 45 km/t , selvsagt er det bedre opplæring på lettsykkel , men teorien er faktisk veldig lik på den moped opplæringen jeg går på med skolen.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Sykkelen i seg selv har en motor som er utrolig deilig og kjøre. Som jeg tidligere har sagt, passer ikke sykkelen helt til meg siden jeg er høyere enn gjennomsnittet, det virker som om jeg knuser ballene i tanken. Det er også litt plastikk faktor på den ja.

Lenke til kommentar
Det er du som skal like den, ikke vi. Syntes du ellers om moppen da?

7494806[/snapback]

jeg har nesten ikke kjørt da :p for er da ikke innkjørt , har ikke lappen og er ikke så kjempe fint vær i dag :p men har følelsen av at sykkelen er utrolig kraftig bygd, og bremseskiva frame er SVÆR :p og gigantiske dempere.

Lenke til kommentar
ENTEN så kjører du den hastigheten som står på veiskiltet, ellers holder du deg hjemme.

De som tok opplæringen for noen år tilbake slapp altfor billig unna. De skulle ikke kjøre 45. De skulle fått lappen INNDRATT!

De som tar lappen nå, får all den opplæringen som en lett MC må gjennom.

7460297[/snapback]

Ja?

(den var til Evil-duck)

7463198[/snapback]

poenget som Kerrigan hadde i det han skrev var det at han mente at mopeder ikke burde bli sperret til 45 km/t og det var dette jeg var helt enig i. det var vertfall san jeg tolket det da . å jeg kjører da farten som står på skiltene jeg ;)

7464610[/snapback]

Det er det 1 grunn til , fordi moppa di ikke klarer å dra 120 på strekka. Hadde den derimot gjort det , ville hormonene ideg trukket stram vaier.

Lenke til kommentar

Hehe jeg har jobbet meg ræva av fra når jeg var 15år til nå(Jeg er 17år). Jeg jobbet for å få lettmc, men nå er de ikke vits for meg å ta lettmc kortet pga at jeg er et år fra å ta billappen. Da får jeg moped og lettmc med lappen :cool:

Har snart 152000kr :dribble: i kontoen min

Lenke til kommentar
Hehe jeg har jobbet meg ræva av fra når jeg var 15år til nå(Jeg er 17år). Jeg jobbet for å få lettmc, men nå er de ikke vits for meg å ta lettmc kortet pga at jeg er et år fra å ta billappen. Da får jeg moped og lettmc med lappen :cool:

Har snart 152000kr  :dribble:  i kontoen min

7508906[/snapback]

Du får ikke lettmotorsykkel med på billappen. Bare Moped, Traktor og no annet piss.

Lenke til kommentar

Har snart 152000kr  :dribble:  i kontoen min

7508906[/snapback]

Får man moped og lettmotorsykkel bevis når man tar bilsertfikatet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...