hansent Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Hei, har to saker som ikke er optimalt på lydkortet mitt: Har et soundblaster 1024 lydkort på et KG7-Raid HK. En ting er at jeg synes det gir for lite lyd fra seg selv om volum skrus opp. Det som kanskje er mest irriterende er at når jeg kjører spill, skurrer det i lyden innimellom (smeller på en måte). Hva kan være galt? -På forhånd takk!! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Kanskje høyttalerne dine er døde? Har du stilt opp volumet på alt i OS'et? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Sjekk også at du har plugget riktig bak på kortet...! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Hva slags høytalere har du? Har du høytalere med forsterker? (aktive) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Kan være PC-en begynner å jobbe under spillet da. For eksemepl en regelemssig sjekk av et eller annet. Da kan ofte lyden skurre og hakke litt. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Noen av Creative lydkorta har hatt problemer med nye chipsett... De fleste som har hatt sb128 vet dette, men da var problemet for rask prossessor :smile: 1) prøv å finn de nyeste driverene til lydkortet ditt.. http://www.soundblaster.com 2) oppdater bios... 3) Oppdater HK drivere 4)Kontakt brukerstøtte, de kan faktisk en del.. :smile: Når det gjelder volumet er det sansynligvis høyttalerene dine.. Husk at de må ha en eller annen forsterker (innebygd eller ekstern) for at de skal fungere med trøkk.. Personlig liker jeg å koble pc'n til anlegget mitt hjemme :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå