Wreen Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Heisann!!! Har akuratt fått ny Pc, men har et problem... 3D-Kortet mitt er rett og slett HELT på tryne. Jeg har G-Force 4 Ti4600, men på nesten alle spill jeg spiller, så er grafikken ganske "herva"... Det "Blinker" overalt liksom!!!!! Litt kjipt Jeg Har windows Xp og de har prøvd å legge inn de nyeste driverene(Fra Nvidia)men da jeg gjorde det fikk jeg en lei Driver-crash Er det noen som vet hva som er galt? [ Denne Melding var redigert av: Wreen på 2002-11-06 11:04 ] Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Mener du at hele skjermbildet flimrer, eller er det feil i grafikken? Lenke til kommentar
aschj Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Artifacts? Kan tyde på at minnet er gåent eller alt for varmt. Jeg forutsetter at du ikke har klokka det, og da blir det hele ganske merkelig. Du kan prøve å sette minnebussen ned 10mhz for å se om det løser seg da. Viss ikke, send kortet tilbake for testing. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 09:57, skrev Wreen:Heisann!!!Har akuratt fått ny Pc, men har et problem...3D-Kortet mitt er rett og slett HELT på tryne.Jeg har G-Force 4 Ti4600, men på nesten alle spill jeg spiller, så er grafikken ganske "herva"...Det "Blinker" overalt liksom!!!!!Litt kjiptEr det noen som vet hva som er galt? Høres ut som et defekt Geforce 4 kort ja. Send det i retur og få et nytt du. Såfremt du ikke overklokker da. Skru isåfall ned til standard hastighet og test det først!! Men underklokking er bare tull, funker det ikke på standard hastighet så har du jo ikke fått det produktet du har betalt for. Og hvis det kortet er et Geforce 4 kort verdig så er det der kun starten på elendighet. Det begynner med "artifacts" og ender med et dødt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå