Gå til innhold

Skal Vi Danse - ses 2 (Les første post for info)

Hvem vinner "Skal vi danse" sesong 2?  

29 stemmer

1. 1. Hvem vinner "Skal vi danse" sesong 2?

• Kristian og Alexandra
      24
    • Susann og Asmund
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå på fredag skal alle parene danse forskjellige danser. Hvert par skal danse en dans de ikke har danset før.

Kristian og Alexandra danser paso doble til "Viva espana"

Trude og Tom-Arild danser quickstep til "Walking on sunshine"

Elisabeth og Mats danser jive til "Hound dog"

Steffen og Ingrid-Beate danser slowfox til "Fly me to the moon"

Susann og Asmund danser cha cha cha til "Do you only wanna dance"

Tone og Tom-Erik danser tango til "Jalousie"

Lenke til kommentar

Trude og Tom Arild ut ikveld... Greit nok, men neste gang håper jeg blir Steffens siste dans.. Og gangen etter det må Susann og Asmund ut, før Bettan og Mats må ut i semi'n.

Da står vi igjen med de to beste parene i finalen; Tone og Tom-Erik og Kristian og Aleksandra. Dansemessig er det mest fortjent om Kristian og Aleks vinner, men siden Tone er så fin, kan hun også godt vinne. :)

Lenke til kommentar
Trude og Tom Arild ut ikveld... Greit nok, men neste gang håper jeg blir Steffens siste dans.. Og gangen etter det må Susann og Asmund ut, før Bettan og Mats må ut i semi'n.

Da står vi igjen med de to beste parene i finalen; Tone og Tom-Erik og Kristian og Aleksandra. Dansemessig er det mest fortjent om Kristian og Aleks vinner, men siden Tone er så fin, kan hun også godt vinne. :)

7166122[/snapback]

Enig! Tone til finalen fordi hun er fin, Kristian for dansinga :thumbup:

Hadde håpt på at Steffen skulle ryke idag, men men..

Lenke til kommentar
Mange småjenter og gutter som stemmer på Tone. Blir sjokkert hvis ikke hun og Kristian er i finalen.

7167897[/snapback]

Så jeg ser ikke poenget med noe dommerpanel i studio i det hele tatt.. Tone går sikkert til finalen,men det er i så fall ikke på grunn av danseferdigheter..

7169864[/snapback]

Tone har jo vært blant de beste dansemessig ofte, og det er vel heller ingen tvil om at man tjener noen stemmer på å se sånn ut :p

Sitter å tenker på hvorfor det engasjerer meg så kraftig hvem som ryker ut og hvem som blir igjen for hvert program når jeg ikke en gang stemmer. Men men, morro uansett :)

Lenke til kommentar

Mye snakk om deltakerne, hvem som bør ut og hvem som skal vinne osv..

Men hva syns folk om dommerne? Jeg syns gutta i panelet fremstår som noen gamle, perverse svin - spesielt med tanke på tilbakemeldingene til Tone...

Også syns jeg Trond Harr sier mye vås...

Lenke til kommentar
Mye snakk om deltakerne, hvem som bør ut og hvem som skal vinne osv..

Men hva syns folk om dommerne? Jeg syns gutta i panelet fremstår som noen gamle, perverse svin - spesielt med tanke på tilbakemeldingene til Tone...

Også syns jeg Trond Harr sier mye vås...

7187312[/snapback]

Enig, jeg syns de er ekle og er på kanten hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...