awesnes Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei Har planer om å kjøpe en ny maskin, og hadde egentlig havnet på Acer Aspire E360. Ønsker en ferdig maskin, da kunnskapen om å bygge selv ikke er tilstede. Link til Acer på MPX.no Men den er tydeligvis vanskelig å få tak i, datoene skifter hele tiden i de fleste nettbutikkene de selger den i. Derfor har jeg tittet litt på Dell, har egentlig vært litt skeptiske til Dell, tror man kan få mer maskin andre steder. Men det er bare en følelse jeg har. Men Dell kjører jo et par kampanjer nå, bla. dobbelt med RAM og oppgradering av harddiskstørrelse inkludert i prisen. Så har sett meg ut en Dimension E521 maskin, med diverse oppgraderinger og en bra serviceavtale ender den på ca 9000 kroner. Link til Dell-maskinen Så er spørsmålet, hvilken maskin er best? Som sagt er Dell'en inkludert en 3 års serviceavtale som også dekker uhell og slikt. Denne koster vel 1200 kroner eller noe. Acer'en har bare et års garanti, men kan utvides til tre for litt over 600 kroner. Bestille Dell eller er det verdt å vente på Acer? Dell kommer vel med en ny 20" WS i morgen til en rimelig pris, så det er evt. aktuellt å bestille med en slik skjerm. Håper på et par tips, hvis jeg går for Dell må jeg bestille innen onsdag for å utnytte tilbudet om større harddisk. Mvh AW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå