Meflee Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Lurte på om det var noen som hadde smakt laktoseredusert melk? Hvordan smaker den? Er den omtrent som vanlig melk eller smaker det høgg? Har hatt en del vondt i magen pga at jeg drikker så mye melk, så vurderer å prøve den laktosereduserte. Takker for svar Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Lurte på om det var noen som hadde smakt laktoseredusert melk? Hvordan smaker den? Er den omtrent som vanlig melk eller smaker det høgg? Har hatt en del vondt i magen pga at jeg drikker så mye melk, så vurderer å prøve den laktosereduserte. Takker for svar 7085231[/snapback] SMAKER IKKE MYE BRA NEI , uff å uff, men det er sikkert noen som er uening med meg:P Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det smaker dritt alt jeg husker, lenge siden jeg smakte det. Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Lurte på om det var noen som hadde smakt laktoseredusert melk? Hvordan smaker den? Er den omtrent som vanlig melk eller smaker det høgg? Har hatt en del vondt i magen pga at jeg drikker så mye melk, så vurderer å prøve den laktosereduserte. Takker for svar 7085231[/snapback] SMAKER IKKE MYE BRA NEI , uff å uff, men det er sikkert noen som er uening med meg:P 7085267[/snapback] Var omtrent det jeg tenkte meg :!: Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Lurte på om det var noen som hadde smakt laktoseredusert melk? Hvordan smaker den? Er den omtrent som vanlig melk eller smaker det høgg? Har hatt en del vondt i magen pga at jeg drikker så mye melk, så vurderer å prøve den laktosereduserte. Takker for svar 7085231[/snapback] SMAKER IKKE MYE BRA NEI , uff å uff, men det er sikkert noen som er uening med meg:P 7085267[/snapback] Var omtrent det jeg tenkte meg :!: 7085460[/snapback] du kan jo prøve den med jordbær smak, MEN smaker enda ikke noe godt:P Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Lurte på om det var noen som hadde smakt laktoseredusert melk? Hvordan smaker den? Er den omtrent som vanlig melk eller smaker det høgg? Har hatt en del vondt i magen pga at jeg drikker så mye melk, så vurderer å prøve den laktosereduserte. Takker for svar 7085231[/snapback] SMAKER IKKE MYE BRA NEI , uff å uff, men det er sikkert noen som er uening med meg:P 7085267[/snapback] Var omtrent det jeg tenkte meg :!: 7085460[/snapback] du kan jo prøve den med jordbær smak, MEN smaker enda ikke noe godt:P 7085513[/snapback] Jaok, hater egentlig sånne melkeprodukter tilsatt smak, men er kanskje verdt et forsøk Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lillesøsteren min drikker laktoseredusert. Den eneste jeg liker av dem er Tines ... med smak av sjokolade (SMAK-serien deres). Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lillesøsteren min drikker laktoseredusert.7085575[/snapback] Gjør begge lillesøstrene mine også, da de er fra Asia og derfor ikke tåler laktose så godt. Ingen av de liker vanlig melk mer, fordi de er så vandt med den laktosereduserte, så det er nok bare en vanesak. Er jo egentlig ikke verre enn å kjøpe en kartong og smake. Lenke til kommentar
Meflee Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Lillesøsteren min drikker laktoseredusert.7085575[/snapback] Gjør begge lillesøstrene mine også, da de er fra Asia og derfor ikke tåler laktose så godt. Ingen av de liker vanlig melk mer, fordi de er så vandt med den laktosereduserte, så det er nok bare en vanesak. Er jo egentlig ikke verre enn å kjøpe en kartong og smake. 7087311[/snapback] Joa Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 klarte den melka sammen med frokostblanding eller lignende, men ikke alene *fysj* Lenke til kommentar
Mbang Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Søsteren min drikker det. Synes ikke det smaker så høgg Men selvfølgelig er vanlig melk bedre;) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Minstesøss drikker det, føler på meg at den er søtere enn vanlig melk. Så etterhvert ble jeg også laktoseintollerant og tenkte at da må jeg vel venne meg til den melka da, men jaggu hjalp det ikke. Jeg er laktoseintollerant, men reagerer likedan på den laktosereduserte melka... Go figure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå