PKA Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Noen som vet om poweret i en IBM Aptiva jeg har stående her er standard ATX/ micro ATX ? Vet at bl.a. Dell, Compac og IBM tidligere har vært glade i "spesialløsninger". Hadde virkelig satt pris på å høre fra noen som vet om dette er standard... M.v.h. -PKA- Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Det hadde hjulpet med modellnummer (står på en etikett et sted på kabinettet), men jeg tror det er MicroATX. En venn av meg med Aptiva ødela sin PSU (Red button ) og vi var nær ved å bestille en ny MicroATX PSU. Men far min tok den med seg på jobb (IBM) og fikk den ordnet på garanti :razz: Edit: Og forresten.. skal du sette inn ny PSU, må du passe på å sette alle fester og dingser som trengs på den nye PSU'n. Du kan jo sammenlikne mål med en standard MicroATX PSU her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...TNR=FSP18050NIV [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-11-06 10:38 ] Lenke til kommentar
PKA Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Det står (under): machine type 2176 Model number 447 (SL-A) Det som bekymrer meg mest er noe jeg vil huske å ha lest om at bl.a. Dell har byttet rundt på de forskjellige ledningene/ spenningene i den vanlige ATX-pluggen, og at ting ryker dersom man kopler "feil" power til "feil" HK. Å få festet poweret tror jeg skal gå greit!? -PKA- Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Har vært borti litt eldre Aptiva pc'er som hadde en strømplugg som liknet på den som var på (baby)AT kort. Det var et ATX format kort. Så hvorfor det var denne type strømplugg på HK vet jeg ikke. Lenke til kommentar
PKA Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Fant ut av det..... Den var ikke standard, og maskinen er "mindre" enn først anntatt, dvs. ikke lønnsom å reparere......tror jeg.... Takk for hjelpen. -PKA- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå