pessimisten Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei har nå fått 3 bluescreens, 2 om at det er noe feil med nyliginstalert programvare (fikset), men nå har jeg fått en om at det er noe feil med HW og at jeg burde finne ut hva som er feil.... men jeg har jo ingen anelse om hvordan man gjør det... Jeg har ikke innstalert noe nylig av HW mvh pessimisten Lenke til kommentar
maedox Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Litt mer informasjon om maskinvare kunne vært til stor hjelp. Har du: - overklokket noe? - sjekka temperaturer på komponenter? (støv i kjøleribber) - oppdatert drivere - installert ny software (med vilje eller ikke)? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Heihar nå fått 3 bluescreens, 2 om at det er noe feil med nyliginstalert programvare (fikset), men nå har jeg fått en om at det er noe feil med HW og at jeg burde finne ut hva som er feil.... men jeg har jo ingen anelse om hvordan man gjør det... Jeg har ikke innstalert noe nylig av HW mvh pessimisten 7085164[/snapback] hvilke pc har du? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Det er fryktelig mye som kan være feil, men ikke vær pessimistisk. Forsøk diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD, test gjerne minnet og harddisk. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Har: amd x2 4600+ klokket fra 200 til 216 7800 gt klokket fra 1000/300 til 1250/375 2 gb minne fra Geil PC 3200 HK= gigabyte k8-nf-9 (tror jeg) har ikke instalert nytt HW eller bytta på leeenge og klokkinga foregikk for 1 mnd sia. Programvaren: jeg byttet fra Avast! antivirus til Nod32, men det var ikke gøy så jeg bytta tilbake... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det kan likevel være lurt å kjøre på standard klokkefrekvens om du opplever problem, siden du da har utelukket en feilkilde. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Det kan likevel være lurt å kjøre på standard klokkefrekvens om du opplever problem, siden du da har utelukket en feilkilde. Hilsen, efikkan.* 7093335[/snapback] ja, men venter litt å ser.... har ikke hattnoen problemer siden sist, men hvis det kommer igjen så klokker jeg ned igjen ^^ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 .... men nå har jeg fått en om at det er noe feil med HW og at jeg burde finne ut hva som er feil.... 7085164[/snapback] Hvilken feilkode fikk du på blåskjermen? Koden starter med 0x0..... Benytt denne for søk på www.micrsoft.com eller på Goggle. Den kan gi deg hint om hvor feilen ligger. Men som andre også sier. Siden du har klokket maskinen kan dette også være årsaken. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 .... men nå har jeg fått en om at det er noe feil med HW og at jeg burde finne ut hva som er feil.... 7085164[/snapback] Hvilken feilkode fikk du på blåskjermen? Koden starter med 0x0..... Benytt denne for søk på www.micrsoft.com eller på Goggle. Den kan gi deg hint om hvor feilen ligger. Men som andre også sier. Siden du har klokket maskinen kan dette også være årsaken. 7094760[/snapback] takk, skal notere det neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå