Rino_ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Ja, da har endelig Dawn Of Victory 2: Lucas Impact teaseren kommet ut. Filmen skal være ferdig senest sommeren 2007, men helst mye før. Dette er et veldig kort klipp, det kommer en lenger trailer etterhvert. Jeg ville tippe sånn rundt juletider. Når jeg tenker meg om så er egentlig teaseren ganske uforstålig for dere som faktisk bare har sett traileren til "Marvs Revenge". Men siden dere mest sannsynligvis aldri kommer til å se hele enern så kan jeg jo røpe det at Marv dør til slutt! (håper ikke resten av teamet dreper meg nå ) Endret 16. oktober 2006 av Rino_ Lenke til kommentar
rockleedrift Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) hei, så vel greit ut det... bare at den var veldig kort da så kunne ikke akkurat få no oversikt over handlingen men så på den andre trailern på youtube, den var bra og den ene kommentaren til han som ville kjøpe filmen var genial! LoL "how do i pay?" "i don't know! just pay!" hehe Endret 4. desember 2006 av rockleedrift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå