Gå til innhold

Splinter cell release 20. oktober på Elkjøp?

teekej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahh kjøpte den i stad på elkjøp lørenskog. Spilt frem til nå, har sittet siden 12 forand tv`en. Helt syk bra spill på alle måter. Aldri spilt splinter cell, hadde ingen forventinger. Men gameplayet faller meg helt i smak. Alle dingsebomsene du kan bruke til å ta fienden er noe jeg aldri har spilt med før. Så dette er bare +++++. Til og med multiplayer delen er fantastisk. Beste grafikken over MP, å gameplay. Aldri sett maken på 360`en.

Til dere alle.. LØP OG KJØP!

Lenke til kommentar
De hadde mange spill på stavanger forus, løp og kjøp!

7111522[/snapback]

Damn og jeg som bla ut 650,- kroner for spillet på EBgames på Kvadrat i Sandes. Hadde mine tvil om at Elkjøp på Forus hadde fått inn spillet da de i Stavanger butikken ikke hadde den inne.

ahh kjøpte den i stad på elkjøp lørenskog. Spilt frem til nå, har sittet siden 12 forand tv`en. Helt syk bra spill på alle måter. Aldri spilt splinter cell, hadde ingen forventinger. Men gameplayet faller meg helt i smak. Alle dingsebomsene du kan bruke til å ta fienden er noe jeg aldri har spilt med før. Så dette er bare +++++. Til og med multiplayer delen er fantastisk. Beste grafikken over MP, å gameplay. Aldri sett maken på 360`en.

Til dere alle.. LØP OG KJØP!

7113012[/snapback]

Da burde du prøve ut de 3 forige spillene i serien. Synes at det første Splinter Cell spillet i serien har best leveldesign, bryte seg inn i CIA byggning, en politistasjon, kinesisk konsulat osv. Bare nydelig. Må nesten selv ta de gamle spillene opp igjen etter å ha fullført Double Agent. :D Så er det bare å vente på Splinter Cell 5. :yes:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Nei, dette dropper jeg. Endelig konklusjon er at stealth spill med mye saving og loadetider ikke er noe for meg.

Den som har lyst til å kjøpe SP:DA som ble kjøpt på elkjøp fredag kan sende meg en PM.

Ser frem til de reine first person shooters her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...