NevroMance Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hei. Har flyttet opp en gammel tv til rommet mitt så jeg slipper stikke til stua hele tia, men er veldig plagsomt at den mangler fjernkontroll. Derfor lurte jeg på om noen visste om en tv-fjernkontroll som virker på de fleste tv'er. Det er en gammel MARK tv som jeg ikke vet noe serienummer på, står ingenting på den og manualen er enten kastet eller hos mine foreldre. Trenger derfor en kontroller som tar de fleste tv'er, noe annet er ikke nødvendig, men finnes ingen som kun tar tv'er er det i orden. Hvis det hjelper er det en gammel boks med bilderør. Har ikke penger til å kjøpe meg ny tv, siden jeg nettopp har kjøpt ny tv til stua. Takk for alle svar. Martin *Redigert etter litt pirkepirk fra nerf;) Endret 16. oktober 2006 av NevroMance Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! *Pirkepirk* Lysstoffrør er den typen lysrør man finner i lysarmaturer, disse lange... Ville bare opplyse om dett, det du sikkert mente var bilderør, som er det som sitter i de "gamle" TVene. Du kunne jo prøve en av de universalkontrollene de har på Clas Ohlson da... Bare et forslag Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Trengte visst en bump skulle jeg få noe hjelp. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 98,- på Clasern. Har støtte for MARK-tv. http://www.clasohlson.no/shop/store/printp...18+12%3A44%3A05 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå