Fulgu Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hva savner du dagens samfunn? 7084958[/snapback] Jeg savner bokstaven "i" Spesielt i denne sammenhengen (Eksempel følger:) -"Hva savner du (HER!) dagens samfunn?" Ellers synes jeg som noen andre nevnte at folk kan smile og hilse oftere på gata Endret 5. november 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Et blidere Norge. Og et pissenkelt frammkomstmiddel. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Og et pissenkelt frammkomstmiddel. 7219941[/snapback] hadde vært genialt å hatt 1-manns kjøretøy, som var billige, og små... tenk så mye trafikk som hadde blitt borte.. jeg så litt på hvor mange som satt i bilene på vei til jobb i dag, var ikke en bil som hadde to personer som jeg så da, men de har uansett biler på størrelse med SUV... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Og et pissenkelt frammkomstmiddel. 7219941[/snapback] hadde vært genialt å hatt 1-manns kjøretøy, som var billige, og små... Motorsykkel? Eventuelt: (BMW C1) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 joda, men motor-sykkel krever førerkort, samt at man fryser rumpa av seg når det er kaldt... Det gjør man også med doningen over... tenker mer på en en-mans-BIL, noe lignende den motped-bilen, bare mindre, og raskere kanskje en slags go-cart med tak hadde vært noe... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg savner sosiale mennesker. Jo rikere vi blir, jo egoister blir vi. Dessuten savner jeg folk som en gang i blant kan smile og ta en liten prat med en fremmede. Det er ikke farlig. 7119975[/snapback] Dette har blitt oppfunnet av Gud, og heter England. Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg savner vitenskapelige forklaringer på en del fenomener, f.eks: -hvordan ønskekvister kan virke (for NOEN men ikke alle) -hva i huleste for slags krefter er det healere har, eller er det bare oppspinn -hvordan kan vi få tilgang til mer av hjernekapasiteten vår (det virker ikke som trepanasjon fungerer, men interessant forsøk er det likevel) Så har jeg gått og ventet hele livet på dette: -shopping-hjelpemiddel: Du kan scanne deg, og få se bilder av deg selv med utvalgte klesplagg i en butikk, så du slipper å kle av og på deg ørten ganger for å prøve ting som ikke passer likevel og gå deppa hjem uten et eneste nytt plagg. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg savner sosiale mennesker. Jo rikere vi blir, jo egoister blir vi. Dessuten savner jeg folk som en gang i blant kan smile og ta en liten prat med en fremmede. Det er ikke farlig. 7119975[/snapback] Da kan du bare ta turen innom build a bear på kvadrat vist du bor rundt der Vi er veldig hyggelige 7195568[/snapback] build a bear? hva er det? *nysgjerrig* Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har også tenkt på en slags modul som kan monteres på utstyr som man skal / burde bruke diverse verneutstyr til. Altså, denne modulen gjør slik at f.eks. bilen ikke vil starte før man har på seg sikkerhets belte, eller kranen vil ikke bevege seg før du har på deg hjelm osv. Slik unngår man skader som en følge av at man ikke brukte korrekt verneutstyr. Det er forferdelig mange som skader seg fordi at dem ikke bruker verneutstyr som er påbudt i industrien. Senest i dag fikk jeg en krankrok i hodet, det endte selvfølgelig med at jeg fikk fryktelig vondt, også fikk jeg en kul. Hadde denne kranen (traverskran (kran på skinner i tak, som styres med fjernkontroll)) hatt "verneutstyrs modulen" hadde kranen aldri startet før jeg hadde fått på meg hjelm. 7210924[/snapback] Ikke helt hva du er ute etter, men dette er ihvertfall en begynnelse Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg savner en dings som gjør at jeg kan klabbe til folk via internett. Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 joda, men motor-sykkel krever førerkort, samt at man fryser rumpa av seg når det er kaldt...Det gjør man også med doningen over... tenker mer på en en-mans-BIL, noe lignende den motped-bilen, bare mindre, og raskere kanskje en slags go-cart med tak hadde vært noe... 7235318[/snapback] Segway er ganske så praktisk. Hvis nå bare politikerne kunne gjøre den lovlig. Knallgøy å kjøre, går passe fort, men er ikke noe langdistansetransportmiddel... Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg savner en dings som gjør at jeg kan klabbe til folk via internett. 7718627[/snapback] Med USB-tilkobling da eller? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Tenkte den kunne stå bak skjermen. Nå som de fleste har gått over fra CRT til LCD er det en hel haug med ledig skrivebordsplass som kunne brukes til dette. Ser for meg en slags knyttneve som kommer ut av en eske og deiser til brukeren på nesa. Det måtte blitt påbudt å ha den installert, og for å kunne utløse den måtte man ha sertifisering som TCP-IP Punisher™. Undertegnede ville stått for administrasjonen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg savner vitenskapelige forklaringer på en del fenomener, f.eks:-hvordan ønskekvister kan virke (for NOEN men ikke alle) -hva i huleste for slags krefter er det healere har, eller er det bare oppspinn -hvordan kan vi få tilgang til mer av hjernekapasiteten vår (det virker ikke som trepanasjon fungerer, men interessant forsøk er det likevel) Så har jeg gått og ventet hele livet på dette: -shopping-hjelpemiddel: Du kan scanne deg, og få se bilder av deg selv med utvalgte klesplagg i en butikk, så du slipper å kle av og på deg ørten ganger for å prøve ting som ikke passer likevel og gå deppa hjem uten et eneste nytt plagg. 7243283[/snapback] Ønskekvister har vel til gode å bli bevist at virker? Healer er det vel ditto med? Deler av hjernen vi ikke bruker dør, hva mener du med "tilgang til større del av hjernekapasiteten"? Å bruke hele hjernen samtidig? Det heter et epileptisk anfall. AtW Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Å linke drømmene opp med andre inn i en kontrolert drømmeverden alla MMORPG spill. Slik at en kunne brukt død tiden om natta til no morro. 7088046[/snapback] Det er til en viss grad mulig. Kontrollerer du drømmene dine er det bare fantasien som setter grenser. Du kan spille "irl" MMORPG hele natten lang om du vil, invitere vennene dine osv. Eneste minus er vel at dette skjer i enspillerdel, siden vennene dine sannsynligvis ikke husker hva de har "vært med på". Men husker jeg og kompisen hadde drømt akkurat det samme en natt, alle detaljer var like osv. Det var litt sykt. Endret 15. januar 2007 av empatiy Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Tenkte den kunne stå bak skjermen. Nå som de fleste har gått over fra CRT til LCD er det en hel haug med ledig skrivebordsplass som kunne brukes til dette. Ser for meg en slags knyttneve som kommer ut av en eske og deiser til brukeren på nesa. Det måtte blitt påbudt å ha den installert, og for å kunne utløse den måtte man ha sertifisering som TCP-IP Punisher™. Undertegnede ville stått for administrasjonen. 7718722[/snapback] Heh. Jeg skreiv et "program" en gang i tidligere, mer barnslige tider, som gjorde en ting - startet med å sende en haug med falske, kryptiske "feilmeldinger" relatert til skjermen, for så å komme med "screen radiation filter failed. blablabla, please move away from the screen!" Mener å huske at det ble litt oppstandelse (tror jeg satte den på tidsinstilling i windows eller noe...)... Kansje gøy å sende slike til uvitende folk med CRT-skjerm? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Blir en liten bump dette her, men har faktisk ikke tenkt på det før nå. Et av tiltakene i etthvert samfunn som tar miljøet på alvor, er jo å begrense boss. Jo mindre volum, jo lettere er det å frakte til fyllinger/forbrenningsanlegg. En del av det vi kaster er jo beholdere av forbruksprodukter, og jeg savner refillposer til svært mange av disse produktene. En tom ketchup/sennepsflaske tar opp ganske så mye plass i bossposen i forhold til en tom refillpose av lano flytende såpe. Man har refill-poser til det meste, hvorfor ikke ketchup, sennep og dressinger (dressinger burde da kommet i samme type flaske som ketchup)? Ved å skru av korken burde den gå fint i oppvaskmaskinen. I bosset gjør flasken seg svært dårlig, da den ikke er av materiale som lett brytes ned i naturen. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg savner en dings som gjør at jeg kan klabbe til folk via internett. 7718627[/snapback] Bash.org Selv savner jeg vel mer tid, kanskje. 24 timer pr døgn er for lite. Endret 4. mars 2007 av notalive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå