Tor Rasmussen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg stresset med samme problem som trådstarter leeeenge. Fikk byttet fra Speedtouch. Be om en Netopia 3351. Den klarer jeg å få Nat OPEN. MEN!! Husk at porten 88 må åpnes 2 steder! Webgrensesnittet åpner den bare ETT sted. Porter under 1024, i dette tilfellet 88, må også åpnes i Filter Sets. Dette er noe webgrensesnittet ikke gjør, og sjelden NGT-support gjør. Til trådstarter. Be NGT om en Netopia 3351. Send meg en PM, så skal jeg hjelpe deg å få Nat OPEN. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Jeg stresset med samme problem som trådstarter leeeenge.Fikk byttet fra Speedtouch. Be om en Netopia 3351. Den klarer jeg å få Nat OPEN. MEN!! Husk at porten 88 må åpnes 2 steder! Webgrensesnittet åpner den bare ETT sted. Porter under 1024, i dette tilfellet 88, må også åpnes i Filter Sets. Dette er noe webgrensesnittet ikke gjør, og sjelden NGT-support gjør. Til trådstarter. Be NGT om en Netopia 3351. Send meg en PM, så skal jeg hjelpe deg å få Nat OPEN. 7290562[/snapback] Det ser ut som trykketor har kommet med svaret her for oss og at mine mistanker til web-grensesnittet var riktige. Skal prøve å se hva jeg får til med min Speedtouch hjemme etter arbeid. Hvis det ikke går får vi heller bytte. See you soon... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vet at dette er en veldig gammal post, men hvordan gikk dette? Jeg sliter veldig med strict nå, fungerte i 2 dager, fikk open på test osv, men nå plutselig har jeg endt opp med strict. Prøvd å forwarda OG/eller upnp men fortsatt strict :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Samme her, er vel kanskje "Moderate NAT" det står, men kommer hvertfall opp i Halo 3 og det går fryktelig tregt å joine. Har åpnet de to portene folk sier du skal åpne, men funker fortsatt ikke :/ Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du har også nextgentel og samme router? Tenkte å ta en telefon til nextgentel å høre. Jeg får faktisk Strict.. så er jo helt låst her jeg sitter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Nei, jeg har Tele2 og en Linksys WRT54G. Endret 10. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Prøv å legge inn IP'en til xboxen under DMZ ( den finner du under Applications & Gaming ) Enable og sett under Destination. Så trykk save og se om det fungerer. Legger til at jeg fikk NAT : OPEN ved å gjøre dette, men fant ingen flere folk eller servere. Men hvis jeg derimot satte tilbak på moderate, så finner jeg folk og fe fra hele verden. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg får ikke min til moderate en gang, samtidig så kan jeg ikke bruke dmz ettersom jeg har en del andre ting som også må være forwarda :S Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Bump: Jeg sliter med å spille på XBox Live. Har tidligere prøvt å åpne masse porter. Er usikker på om jeg har gjort det riktig eller ei. Er det mulig å slette all infoen jeg har lagt inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå