snarius Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Kan nokon forklare meg litt om dette? Då meiner eg i ein koplingsboks med lampe og slikt. Vi skulle teikne det heime, men eg slit litt med å få det til. Takk på førhand Endret 16. oktober 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
lizardking Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 det er vel med en enpolet bryter kan jeg tenke meg...skulle gjøre noe lignende selv i forrige uke... først er det sikringene med en leder hver med en stiplet strek som er jord i midten...de tre linjene tar du til koblingsboksen og blå går bestandig ned til lyset så tar du en leder fra koblingsboksen og ned til lyset,brun fra et annet punkt,samma punktet som brun går fra skal jording til...etter det blir det vanskeligere å forklare Lenke til kommentar
snarius Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Tusen takk for hjelpa! Men eg skjønte det ikkje heilt. Kunne du ha teikna det opp? Eller har du kanskje teikninga på dataen? Berre viss det ikkje blir for mykje til bry altså. EDIT: Kanskje noken andre kan noko om dette? Eg la ved ei teikning som liknar på den læraren teikna. 1.doc Endret 16. oktober 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
snarius Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Takk for hjelpa. Men er den eg la ved ok? Eller manglar eg noko? Lenke til kommentar
jaha Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) jeg får ikke fram bildet i word-dokumentet ditt... last det opp som et bilde vedlegg så ser jeg det Endret 16. oktober 2006 av jaha Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 tegningen du la ved (doc dokumentet) var litt "rar". kan se om jeg ikke kan tegne den bedre. (går VK1 nå, gikk GK i fjor ) Lenke til kommentar
jaha Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 fikk fram tegninga di nå. Så da tegna jeg bare på rette farger på lederne og jordinga treng du ikke tegne på et flerlinjeskjema. Alle vet at jordtråden er med alle steder, UANSETT =) Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) her er en "bedre" tegning: (var det meningen at du skulle ha stikkontakt på enden der, eller var det der strømmen kom inn? og ikke på toppen? som jeg tegna nå? og en-linje skjema: Endret 16. oktober 2006 av just-_-me Lenke til kommentar
jaha Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 just-_-me; hvilket program bruker du for å tegne skjemaer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå