joneoverland Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Legger ut mine første bilder her. egentlig ikke for å få kritikk på bilde men for å vite hva jeg gjør feil. To av dem er blitt veldig blåe alle jeg tar på kveldstid blir sånn og det andre er i mørket der klarer jeg ikke få bildene klare. er er jo skikkelig bilgal så bør lære meg dette her og dette er vel beste plasse? er det ikke? Akkurat kjøpt Canon S3 IS. Takk for all hjelp. PS plis ikke mobb kamerakunnskapene(eller bilen ) Lenke til kommentar
AuEn Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Prøv med å øke ISO verdiene. Det vil hjelpe på. ISO 100-200 i dagslys ISO 400 og oppover alt etter hvor "mørkt" det er. Men jo høyere ISO verider du har desto mere "støy" vil du få på bildet i form av "korn". Du kan lese litt her hvis du er ny : ISO verdier Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 konge takker for dette.. er absolutt sånt jeg er ute etter sengelektyre er bra saker Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Juster hvitbalansen riktig så slipper du å få slike blå bilder.. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Juster hvitbalansen riktig så slipper du å få slike blå bilder.. 7084863[/snapback] hehe.. sorry for denne men: how? hehe.. som sagt nybegynner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå