inoan Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg installerte programmet QuarkXpress 5.0 DEMO på maskien min. Jeg kjører XP. Men fikk en feilmelding som lød noen lunde som dette: "Quark could not load because the regional settings on your computer is does not match" Som nevnt, det var noen lunde dette som kom opp. Noen som har hatt lignende opplevelser? Lenke til kommentar
arcade Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hei! Du har installert den amerikanske utgaven av Quark, og må derfor ha amerikansk oppsett på tastatur, og jeg tror også at du må ha engelsk utgave av Windows. Du skal bruke Quark Xpress Passport (dette er den internasjonale utgaven) for å få det til å fungere på en "norsk" maskin. Mener at du kan laste ned demo på begge deler fra http://www.quark.com Arcade Lenke til kommentar
inoan Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Kan stemme det. Laster ned Passport nå. Er på hele 146 mb. Fuck! Takk skal du ha, Arcade. :smile: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 09:46, skrev inoan:Kan stemme det. Laster ned Passport nå. Er på hele 146 mb. Fuck! Ahhh, du hvor glad jeg er i min ~30 Mbit-linje :wink: Lenke til kommentar
inoan Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Hehe. 30 ***** MB?! Sitter hjemme på 56 k modem. Snart ADSL. Trenger bare en liten c r a c k til QuarkXpress Passport 5.0. Finner ikke det! Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hør her, hvis du likevel skal jobbe med trykksaker på en PC, hvorfor ikke bruke Adobe InDesign 2? Jeg emigrerte fra Quark for noen måneder siden, og er 99% positivt overasket over InDesign. - Judaz - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå