Mathis Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) http://www.superstreng.no/081006204336_sup...stasyforsk.html Ser ut som det man lenge har blitt fortalt, om MDMA som ekstremt skadelig, er en smule overdrevet? Eller i det minste uten vitenskapelig belegg? Endret 16. oktober 2006 av Mathis Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Alle sentralnervestimulernde midler er farlige om man ikke har kontroll på bruken. Jeg tviler ikke på at MDMA kan brukes i psykiatrien. Det er som rusmiddel stoffet er farlig. Jeg kjenner flere som har knasket ecstasy som sliter med seinvirkninger mange år senere. Dog, det kan jo hende disse senvirkningene kommer av annen dritt som er blandet inn i ecstasy. Lenke til kommentar
Mathis Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Alle sentralnervestimulernde midler er farlige om man ikke har kontroll på bruken. Jeg tviler ikke på at MDMA kan brukes i psykiatrien. Det er som rusmiddel stoffet er farlig. Jeg kjenner flere som har knasket ecstasy som sliter med seinvirkninger mange år senere. Dog, det kan jo hende disse senvirkningene kommer av annen dritt som er blandet inn i ecstasy. 7087292[/snapback] Ja, og det er jo potensialet for medisinsk behandling som er det intressante. Når man blir proppet full med informasjon som kan vise seg å være direkte feil, i værste fall bevisste løgner - så er det veldig intressant når det kommer frem info som kan backes opp av forskning. Særlig når det virker som den infoen man har fått frem til i dag, i stor grad er basert på forskning der man har et mål man vil nå, og tilpasser forskingenen/metodene etter det. link til en side ved forskning.no og til en annen side ved forskning.no Endret 17. oktober 2006 av Mathis Lenke til kommentar
rekar Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Slik er det bare. Harsj ble jo også brukt som legemiddel. Men pga War on Drugs, ble det programmet lagt ned. Personer som er i mot at hasj og ecstasy skal brukes som legemiddel farer bare med løgn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå