Haddock Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Trenger en god del hjelp med og oversette en tekst over til fransk! Noen som kan hjelpe med og oversette denne teksten? : Amelie vil absolutt reise fra Grenoble til Toulouse med en gang, men hun nekter å si hvorfor. "Toulouse kalles den rosa byen. Den ligger ved bredden av elven Garonne. Det er vakkert der", er alt (tout ce que) hun vil si. Amelie sier at hun er lei av busser, tog og fly. Hun vil haike, selv om (même si) hun vet at det er farlig. De haiker med en mann på motorsykkel, og de kommer til Toulouse en vakker sommerkveld. Hvis noen har tips til hvor jeg kan få den raskt oversatt (helst gratis) må dere gjærne dele det (Fransk forum eller noe ) Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Ingen som kan hjelpe her? Må være ferdig i morgen, hvordan kommer jeg i kontakt med en franskmann som snakker engelsk!? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hadde du begynt å gjøre det selv istedetfor å sitte og vente på svar, så hadde du vært ferdig i går. Det er stort sett bare til å sette seg ned med ordboken og skrive ned noe som høres fornuftig ut. Det blir som oftest relativt forståelig, selv om det ikke er grammatisk perfekt. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Hadde du begynt å gjøre det selv istedetfor å sitte og vente på svar, så hadde du vært ferdig i går.Det er stort sett bare til å sette seg ned med ordboken og skrive ned noe som høres fornuftig ut. Det blir som oftest relativt forståelig, selv om det ikke er grammatisk perfekt. 7091796[/snapback] Har allerede gjort det! Men grammatikken min er nettop grunnen til at jeg stryker i fransk Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvis du bruker Skype, er det bare å søke gjennom franske folk. Pleier å få masse hjelp av de, mot at jeg hjelper dem i diverse spill og sånn :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå