verwooks Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg bor i et gammelt hus. Og støpslet der jeg har koblet pcen til, er ikke jordet. Har dette noe å si ? Hva kan skje ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Det er vel helt vanlig å ikke ha jording. Har som regel ingen betydning. Ja, det er en liten sjangs for å få et ufarlig støt, og en enda mindre sjangs for å få et farlig støt hvis det blir overledning. Men de færreste gidder ta bryet med å jorde kontakten for å eliminere slike minimale problemer. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Javel, minnes jeg leste et sted i manualer eller noe at komponentene skulle kobles til jordet tilførsel av strøm. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Ja, det kan jo ikke diskuteres at det er det aller sikreste. Og fabrikantene vet at det sitter advokater rundt i verden som ser etter muligheter for et godt søksmål hvis det kan settes spørsmålstegn ved om forbrukeren er opplyst om farene ved bruk av elektriske komponenter. Så jeg forstår godt at de skriver at det skal tilkobles jord. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Sant .. takk for hjelpen! [ Denne Melding var redigert av: shivac på 2002-11-06 11:21 ] Lenke til kommentar
the-wiking Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 hei på dere,da jeg hadde modem hadde jeg problemer at jeg stadig datt ut av internett "irriterende" men da jeg brukte jordet kontakt forsvant problemet. det har jo ikke noe med saken din å gjøre men jord var jo bra for noe ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå