Lasso_WH Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Da uma olhada nas fotos dessa festa... muito legal.. og et link: http://minhafesta.t35.com/festa.zip --------------------------------- Dette blir ved å poppe opp når jeg prøver å skrive noe i MSN'en. bare jeg trykker på chat vinduet til en bekjent popper det automatisk opp PASS DERE: denne virussen smitter også. når man trykker på linket laster den ned en fil som aktiverer alt sammen. og sletting får den ikke bort. (det var en annen "som linket til meg" så jeg fikk den") ---------------------------------- jeg bare lurur på om noen andre har fått denne virusssen og eventuelt om noen kunne hjelpe løse problemet. hadde vært veldig bra. takk. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Da uma olhada nas fotos dessa festa... muito legal.. og et link: http://minhafesta.t35.com/festa.zip --------------------------------- Dette blir ved å poppe opp når jeg prøver å skrive noe i MSN'en. bare jeg trykker på chat vinduet til en bekjent popper det automatisk opp PASS DERE: denne virussen smitter også. når man trykker på linket laster den ned en fil som aktiverer alt sammen. og sletting får den ikke bort. (det var en annen "som linket til meg" så jeg fikk den") ---------------------------------- jeg bare lurur på om noen andre har fått denne virusssen og eventuelt om noen kunne hjelpe løse problemet. hadde vært veldig bra. takk. 7084138[/snapback] veldig smart å legge ut linken som smitter her.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Også veldig smart å trykke på linker i hytt og pine uten å vite hva det er.. Lenke til kommentar
Lasso_WH Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er joh ikke poenget da vettu. jeg ber ikke om at dere trykker på den linken. jeg ber dere om å hjelpe å fjerne greiene. så å si det er smart å linke den på diskusjon er også smart å si i tillegg. det er uansett ikke poenget.. jeg kan fjerne hvis det skulle være.. men da vill dere ikke visst hva jeg prata om. det er joh verken på engelsk eller norsk Lenke til kommentar
Lasso_WH Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Også veldig smart å trykke på linker i hytt og pine uten å vite hva det er.. 7084166[/snapback] helt enig.. men så klart.. det var en nær venn av meg som "sendte" det. så hvordan kunne jeg vite ikke hun sendte det. men en automatisk virus gjorde det. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Uansett hva du tenkte når du la den ut så hadde det vert en fordel å fjerne denne så ikke alle her inne blir smitta, bare skriv hxxp: istedenfor http: så slipper vi andre det problemet. Du sier du kan fjerne den, kan du da si meg hvordan jeg får gjort det, har en kamerat som er smitta av en av disse forferdelige virusa som sender seg videre o.l. Da kunne jeg fiksa det for han, er plagsomt iogmed at man ikke kan bruke msn pga det. Lenke til kommentar
Lasso_WH Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 det er forresten ikke et link.. bare blå skrift farge. men uansett. skal jeg nok. hmm. fjerne om jeg kunne.. nå har en joh allerede "QUOTE'ed" det hele. hehe. uansett "Også veldig smart å trykke på linker i hytt og pine uten å vite hva det er.." Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 ¨å den fikk jeg for 1 time siden, og måtte slette hele maskinen.. Alt ble bort bla bilder osv:( ikke godta vis noen sender link til bilde Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Dette har fint lite med mobiltelefoner å gjøre. Stenges for feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg