regeli Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Har nå sittet en liten stund og "smørt" i hop noe PC deler til min nye Intel PC. Har nå vært borti AMD systemene lenge nå, men vil prøve noe nytt. Her er oppsettet: Delene er funnet hos Netshop, da jeg har god erfaring fra dem. Hovedkortet støtter ikke SLI, men det er ikke "pointed" heller. Sitter nå med et ASUS A8N SLI Premium hovedkort med en AMD 3500+ prosessor. Har aldri hatt brukt for SLI. Spilling på PC har jeg sluttet med, da konsoll er "the future game machine" synes jeg. Hvordan blir dene PCen frammover i tid? Den holder en stund? Vennligst gi seriøse forslag, tips eller noe annet til meg Endret 16. oktober 2006 av regeli Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 synes hovedkortet koster 3 skjorter. vet wd 250gb blir 20 grader varmere enn f.eks samsung, hitachi. Lenke til kommentar
regeli Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Ja, hovedkortet koster litt. Men dyrt hovedkort = stabilitet synes jeg. Hvor langt er det forsvarlig å strekke seg på hastigheten på rammen osv? Har DDR PC3200 nå og det fungerer bra synes jeg Tenkte faktisk på en Samsung harddisk og. Får se hva jeg gjør. Det følgte og med fjernkontroll til å slå av og på pcen med og. Bare extra stuffs, men endelig kom det en ordentlig fjernkontroll til PCen. Endret 16. oktober 2006 av regeli Lenke til kommentar
regeli Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Ingen som har noe mer innspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå