Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips om hvordan å holde igjen utløsning


GrandMa

Anbefalte innlegg

God dag :)

 

Jeg har nettopp fått meg dame og dette innebærer jo endel sex. Når man først har sex vil man jo gjerne tilfredstille motparten maksimalt. En faktor ved dette er jo å holde på lenge nok til at damen får gjort seg ferdig. I det siste har jeg begynt og kjenne at jeg kommer relativt fort. (Denne tråden er hovedsaklig ikke tilegnet meg, men den skal være fin å ha på "one of those days") I mitt tilfelle snakker vi alt fra 5 minutter til 6 timer (Det var en merkelig seanse. Kom aldri) Nå i det siste er det begynt mer eller mindre og holde seg på 5-10 minutter. Er ikke akkurat veldig begreistret for dette å vil jo gjerne ha noen tips om hvordan man kan gjøre noe med dette. Kan jo slenge ut et par selv:

 

Tykke kondomer gir nedsatt følsomhet noe som vanligvis hjelper endel.

 

Ta det i ditt tempo og ikke vær redd for å stoppe henne før du kommer. Tror ikke det er mange jenter som ser det at du prøver å gjøre det godt for henne som noe negativt.

 

Hvis for tidlig utløsning er et veldig stort problem kan man alltids bruke "taper-metoden" å onanere rett før, men skal du gjøre dette bør det være et stort problem ;)

 

Noen andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6 timer ?

 

ha-ha, ja sikkert det også. Noen bedre vitser å komme med mens du først er i gang ?

7084272[/snapback]

 

Det var verken godt, kult, "G4NgSt3rZtyyyl3 4 life" eller noe liknende. Jeg kom rett og slett bare ikke. Kom ikke etter 6 timer heller. Bare slutta da... Så hvis du mener det er løgn tror jeg nok du bør revurdere din oppfatning av hva som er "kult" i senga. :roll:

 

Optimal lenge på samleie vil jeg si er 30 minutter. Kommer jeg over det begynner jeg å jobbe som faen for å komme ;)

 

Slenger med en link fra Klara-Klok.

 

Noen av forslagene her var jo ganske bra. Likte spesielt godt "trene bekkenmuskel" forslaget. Virket som en god ide om man først får det til

Lenke til kommentar
6 timer ?

 

ha-ha, ja sikkert det også. Noen bedre vitser å komme med mens du først er i gang ?

7084272[/snapback]

 

Det var verken godt, kult, "G4NgSt3rZtyyyl3 4 life" eller noe liknende. Jeg kom rett og slett bare ikke. Kom ikke etter 6 timer heller. Bare slutta da... Så hvis du mener det er løgn tror jeg nok du bør revurdere din oppfatning av hva som er "kult" i senga. :roll:

 

Optimal lenge på samleie vil jeg si er 30 minutter. Kommer jeg over det begynner jeg å jobbe som faen for å komme ;)

 

Slenger med en link fra Klara-Klok.

 

Noen av forslagene her var jo ganske bra. Likte spesielt godt "trene bekkenmuskel" forslaget. Virket som en god ide om man først får det til

7084421[/snapback]

 

Var det det oppblåsbare som gadd å ligge å se deg jukke i 6 timer eller var dama dopet eller død ? :hmm:

Lenke til kommentar
All you need to know or is it?

 

Den har blitt postet før i en annen tråd men ikke akkurat her...

7084456[/snapback]

 

Nå virket ikke akkurat dette her veldig sannsynlig/lett å oppnå, men akkurat her er det vel ikke snakk om å holde lenger. Det er vel mer snakk om hvordan man kan få flere orgasmer rett etter hverandre. Da holder vel man ikke på mer en et par sekunder ekstra? Fikk i hvertfall inntrykk av det.

 

I tillegg greide jeg ikke helt å forestille meg at dette her var mulig for oss normale dødelige å oppnå ;) (Correct me if I am wrong)

Lenke til kommentar

Jeg kan si at hun stoppet meg flere ganger fordi hun synes det var flaut å komme først (Ikke spør. Jenter :roll: )

Alkohol var også en faktor. Tenkte liksom ikke over hvor lang tid det var gått.

Til slutt var vi begge lei og jeg holdt bare på fordi hun ikke hadde kommet "ordentlig" enna.

 

 

I mitt tilfelle snakker vi alt fra 5 minutter til 6 timer (Det var en merkelig seanse. Kom aldri)

7084043[/snapback]

Korleis haldt dama ut i seks timar?

7084541[/snapback]

 

Stoppet meg flere ganger (Les over ;)) + små pauser.

 

Okey... Da var det nok om mitt sexliv. Kan vi komme oss tilbake til det tråden faktisk handler om hadde det vært fint :)

Lenke til kommentar
Hva med å "fikse" henne med å bruke fingre, tunge, vibrator etc først? Sexen må jo bli utrolig amputer når du er redd for å komme for tidlig. Hadde jeg vært dama hadde jeg blitt stressa på å komme og endt opp uten orgasme i det hele tatt...:-S

7084790[/snapback]

 

Å fikse henne? Få henne til å komme før mener du? Sorry for at jeg ikke forstår

:hm:

 

Hvis du mener å onanere henne o.l til orgasme først... Det hjelper jo fortsatt ikke på problemstillingen. At man gjerne vil holde litt lenger for å gjøre sexen bedre. Hvis ikke det er et ganske spesielt tilfelle ser jeg ingen problemer med å få motparten til å komme.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Tipper Hanne mente at du gjerne kan varme henne opp litt ;-)

7084947[/snapback]

 

Jo, men altså forspill er jo et "must". Blir jo bedre for henne, men man holder jo ikke lenger av den grunn ;) Hvis man virkelig har et problem når det gjelder tidlig utløsning hjelper det vel egentlig ikke noen av partene. I tilfeller som mine, er ikke problemet at man kommer så utrolig fort, men at man vil helst ha litt kontroll over det så man kan holde et par minutter til og kanskje "time" utløsning med damens orgasme.

Lenke til kommentar

Sex handler ikke om å komme, når man kommer, osv... Det er mer enn orgasme.

 

Ene forslaget om å bare forsette synes jeg er godt. Evt. ro ned litt til den har tatt seg opp og forsett....

 

Ellers så er det å gi henne nytelse på andre måter er godt forslag.

 

Forøvrig så synes jeg du stresser for mye, sex handler om å dele noe med noen utrolig fint med noen andre... ikke å gå rundt å passe på at en ikke kommer for tidlig. ;)

Lenke til kommentar
Sex handler ikke om å komme, når man kommer, osv... Det er mer enn orgasme.

 

Ene forslaget om å bare forsette synes jeg er godt. Evt. ro ned litt til den har tatt seg opp og forsett....

 

Ellers så er det å gi henne nytelse på andre måter er godt forslag.

 

Forøvrig så synes jeg du stresser for mye, sex handler om å dele noe med noen utrolig fint med noen andre... ikke å gå rundt å passe på at en ikke kommer for tidlig. ;)

7085527[/snapback]

 

Jeg blir flau og må presisere at jeg føler jeg greier meg helt greit mellom lakenene. Lagde ikke denne tråden kun for min egen del. Vil bare gjerne kunne yte det lille ekstra med å ha litt mer kontroll. :blush:

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...