propers404 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Har mista min Windows Xp Home Edition CD, og trenger den til en formatering. Lest at det er mulig å kontakte microsoft på mail og betale litt for en ny cd hvis du har cd key. Det jeg lurer på er 5 ting. Kan jeg bestille WinXP Home CD hvis jeg har er sånn key på maskina? (Det er en kjøpemaskin med inntigrert WinXP Home som det ikke var med cd på) Får jeg siste Service Pack på den cden da?? Hvor mye koster det å få den? Er den på norsk? Sendes den fra norge? (så det ikke tar flere år å sende den) Endret 16. oktober 2006 av Toffer91 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du må kontakte produsenten av datamaskinen siden det er OEM Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 har gjort det, men cden må sende fra taiwan, som sikkert tar et år. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Laste ned en versjon av WinXP på nettet og bruke din orginale key? Mvh Erling Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 vil helst ha orginal cd.. har jo en annen pcen som er en bygge pcen som jeg kan bestille med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå