SuperJan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vanskelig å finne på god topic. Men ja. Har 2x Gigabit nettverksjacks på hovedkortet. Den ene brukes til nett, og den andre har jeg en kabel i som kan plugges i den bærbare jeg har, nå og da, for å føre over ting.. Men det som er, er at når jeg plugger i den bærbare, stopper all aktivitet på den andre jacken.. All nett forsvinner og null aktivitet. Er det mulig å få de to jackene til å fungere som to enkelte kort? Vært fint Mvh, Janse.. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvilke HK har du? På mitt DFI Lanparty SLI-DR er ikke dette noe problem. Funker som bare det, har nett på den ene og en gigabit linje mot en annen pc på den andre... Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hmm.. Jeg vil åå ! Har ett MSI K9N Platinum. AM2.. Hmm. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 WTF.. Nå gikk det plutselig.. Det her har jeg jo prøvd uendelig ganger..? Jaja.. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er du sikker på at du har forskjellig ip serie på de to nettverkskortene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå