j**** harddisk Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei, Har en kompis som bor i sverige som jeg tenkte skulle sende meg litt snus. Er det noen sjanser for at to ruller med snus blir tatt i tollen når de ligger i en eske? Blir det isåfall noen bot eller noe? Takker for svar. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tviler på at de gidder å åpne den så lenge de ikke tror det er narkotika. Hvis du har noian kan jo du be han pakke det inn og skrive ett "bursdagskort" Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei, Har en kompis som bor i sverige som jeg tenkte skulle sende meg litt snus. Er det noen sjanser for at to ruller med snus blir tatt i tollen når de ligger i en eske? Blir det isåfall noen bot eller noe? Takker for svar. 7083813[/snapback] En kompis av meg kjøpte 8 ruller porsjon og løst, pluss jævli med sigaretter uten problem. Så jeg tror neppe det blir noe problem for kompisen din. Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei, Har en kompis som bor i sverige som jeg tenkte skulle sende meg litt snus. Er det noen sjanser for at to ruller med snus blir tatt i tollen når de ligger i en eske? Blir det isåfall noen bot eller noe? Takker for svar. 7083813[/snapback] En kompis av meg kjøpte 8 ruller porsjon og løst, pluss jævli med sigaretter uten problem. Så jeg tror neppe det blir noe problem for kompisen din. 7084956[/snapback] Sendte han det da? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hei, Har en kompis som bor i sverige som jeg tenkte skulle sende meg litt snus. Er det noen sjanser for at to ruller med snus blir tatt i tollen når de ligger i en eske? Blir det isåfall noen bot eller noe? Takker for svar. 7083813[/snapback] En kompis av meg kjøpte 8 ruller porsjon og løst, pluss jævli med sigaretter uten problem. Så jeg tror neppe det blir noe problem for kompisen din. 7084956[/snapback] Sendte han det da? 7092569[/snapback] Ja og nei, men i dette tilfelle gjorde han det. hmmm som eg huske sendte han tingene i en 50x30 Posten pappkasse :!: vet ikke om han la andre ting i pakken da. Endret 18. oktober 2006 av chakl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå