Gjest Gjest15 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei. Har noen andre her hatt opplevelser der forhuden er for stram over penishodet og strengen er for kort? Det gjør vondt når jeg prøver å trekke ned forhuden og det ser ut til at strengen er for kort til å tillate forhuden å gå ned over penishodet. Virker som om strengen er det verste (er ikke altfor vondt med forhuden, men strenger nekter meg å dra ned forhud hvis dere skjønner). Hilsen fortvilet 15-åring. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er nok berre å dra til og håpe på det beste Lenke til kommentar
Gjest Gjest15 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er nok berre å dra til og håpe på det beste 7083927[/snapback] Ikke spesielt betryggenes . Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Legen kan hjelpe deg. Det finnes visst kremer du kan smøre på som løser opp huda. Om det ikke hjelper så skal det bare et enkelt inngrep til for å løse hele problemet. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 hadde d samme, er ikke arti å gå på legen for sånt, ordnet seg første gangen jeg hadde sex hilsen 14 åring ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) *** Endret 2. mai 2010 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 hadde d samme, er ikke arti å gå på legen for sånt, ordnet seg første gangen jeg hadde sex hilsen 14 åring ! 7090921[/snapback] gleder både med og uten kondom da eller? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bare å ta det med ro... Vanligvis vil dette gå seg til av seg selv, eller så kan du tøye litt hver kveld. Eventuelt smøre på litt hydrokortison. Men dette er ikke spesielt sunt, husk det! Strengen er ikke for kort, det er noe alle tror i den alderen. Jeg anbefaler deg å spørre om dette på www.Klara-klok.no, da du får mye bedre og seriøse svar der som er fra leger. Det burde egentlig ha vært en sticky med Klara-klok her i Sex og Samliv forumet. Lenke til kommentar
roidrage Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er allerede en tråd open om dette emnet. Jeg hadde samme problemet. Gjekk over med litt tøying hver gang jeg ronka.. sex fungerer enda bedre.. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 I de tilfellene der tøying og mirakelkremer ikke fungerer, hvilket jeg tror er i de fleste tilfeller, så er det noe som heter fastlege og skalpell Gjøres med lokalbedøvlese, ferdig på 20 min.. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 bruk hydrokortison i en kort periode, det hjelper Lenke til kommentar
Gjest Gjest15 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 takk for svar =)! Lenke til kommentar
Gjest Lociti Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Aha, så strengen skal altså ikke være der? Er det mulig å få helsesøster på skolen (vidergående) til å utføre noe slikt isteden for en lege som krever 20 000,- bare for noen dråper bedøvelse og litt blod på kniven? Lenke til kommentar
roidrage Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Alt du trenger er en saks! (ikke prøv, nei) Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Slutt å være redd for at legen skal se kuken din, han har kuk selv og har sikkert sett flere hundre andre og. Idag var jeg inne for ultralyd og fikk konstatert årebrokk. Helsa er viktigere enn hva andre kan se. Det koster 200kr i egenandel uansett hva du gjør hos legen eller på sykehuset. Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hva er årebrokk Svedge? 200kr i egenandel.. vet du om det er det samme om man har frikort.. har frikort pga. allergi medisiner og det skal vist kunnes utnyttes mer en bare det? Ikke at jeg vurderer å gå til legen med mine edle deler, men snakker generelt her, bare så det er klart Endret 18. oktober 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Aha, så strengen skal altså ikke være der? Er det mulig å få helsesøster på skolen (vidergående) til å utføre noe slikt isteden for en lege som krever 20 000,- bare for noen dråper bedøvelse og litt blod på kniven? 7099435[/snapback] Tviler jeg hinsides sterkt på. Jeg ville i hvert fall ikke latt ei helsesøster på en videregående skole nærme seg mine edlere deler med en salpell! Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 goggen90: Frikort fritar deg fra alle egendeler ved offentlige helseinstitusjoner, som det står på selve kortet. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) For stram forhud/for kort streng er et ganske vanlig fenomen. I enkelte tilfeller, er det greiest å gjøre et lite snitt i forhuden/strengen. Jeg gjorde det da jeg var 7 år, tror jeg. Ja, du vil da bli kategorisert som omskjært, som både er mer praktisk og hygienisk Gå til legen din, og hør med han hva han vil anbefale. Du vil ikke bli belastet for mer enn det legetimen koster (sikkert rundt 175,-) + en egenandel på operasjonen. Vet ikke hva denne egenandelen ligger på, men det vil uansett ikke koste deg mer enn 1615,- eller noe sånt, da dette er grensa på trygdekortet. Dersom operasjon er nødvendig, legges du selvsagt i full narkose og vil ikke merke noen ting. Noe smerter etter operasjonen vil du imidlertid merke. Det anbefales bl.a. ikke å spille fotball, da en ball mot skrittet vil kunne føre til blødninger (snakker av erfaring). Du får noen sting som moren din får fjerne for deg Det koster 200kr i egenandel uansett hva du gjør hos legen eller på sykehuset. Nei, det gjør det såvisst ikke . Egenandelen kan variere! Lykke til Fredrik Endret 19. oktober 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Årebrokk er når blodårene som går ned til testikkelen utvideder seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå