kopi Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) hei hver gang starter jeg opp data, det kommer DMI POOl jeg lure på hva byter ferifying DMI pool data. .er det mulig hardisken var skadet eller Endret 16. oktober 2006 av kopi Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Var litt dårlig informasjon om nøyaktig hva som skjer der, men jeg fant litt om hva det er og hva du kan prøve å gjøre her. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Det er det siste som skjer før booting, jeg regner med det er testing av systemet. Det er normalt at det står der. Men stopper din pc der? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
kopi Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei! Var litt dårlig informasjon om nøyaktig hva som skjer der, men jeg fant litt om hva det er og hva du kan prøve å gjøre her. 7084650[/snapback] hei nå har jeg rettet opp. håper det kommer ikke igjen. takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå