Gå til innhold

Billig fly til London fra Oslo i de nærmeste dager

wawa

Anbefalte innlegg

Til min store forskrekkelse er ikke lenger prisen 149, men 399 pluss skatt (totalt 576NOK) med Ryanair til London nå den 18. oktober.

Det jeg lurer på om det er noen andre alternative lavprisselskaper å vurdere når jeg skal fly til London?

Noen som har et tips om en billigere flybillett til London (uavhengig av flyplasser) fra Oslo nå de nærmeste dagene?

Takknemlig for svar! Håper ikke Ryanair er det eneste alternative for fly til London for hvem bryr seg om Norwegian...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor har du ikke bestilt før?

Prisene går jo opp jo nærmere dagen man kommer.

I tilfelle det er interessant (noe det ikke er), fordi jeg måtte skaffe passet mitt tilbake før jeg kunne forplikte meg til å reise på en spesiell dato.

Anyway, ingen andre lavprisselskaper altså som flyr Oslo-London enn Ryanair? (vet det likevel ikke er veldig, veldig dyrt, men vil likevel vite om det er noen andre alternativer der ute før jeg evt. bestiller)

Endret av wawa
Lenke til kommentar

Flyene til Ryanair flyr deg til Stansted som ligger ca 45 minutter med tog fra London by.

Om det er en definisjon på ødemarka kan du/dere selv avgjør.

Har forresten et inntrykk av at folk tror det er en veldig liten flyplass, noe den faktisk ikke er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...