Hellemyr Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg skal retunere et skjermkort til netshop, som jeg bestile for 12 dager siden og fikk for 5 dager siden, jeg sente mail til de 11.30 i dag og sa ifra at jeg ville retunere det, og de sente en tilbake hvor det stod at mailen at den vil behandlet så raskt som mulig. Har ikke fått noe svar enda og har ringt endel ganger muten svar, er litt urolig siden angreretten ryker på onsdag, og det er ikke lenge til. Men siden jeg har sendt mail i dag, har jeg rett på å få sendt det tilbake på angreretten da, selvom den ikke blir sendt før på tosdag, hvist netshop somler? Endret 16. oktober 2006 av Hellemyr Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det skal gå bra så lenge selgeren har fått beskjed innen fristens utløp. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 og varen leveres tilbake innen kort tid. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) AngrefristenDu har 14 dagers angrefrist fra den dagen du har mottatt varen. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi selgeren beskjed innen fristens utløp. Skal gå heilt fint dette. Du sender pakken så fort du har fått returskjema frå Netshop. Endret 17. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jepp, 14 dager fra du mottar pakken til du gir beskjed . Om netshop ikke svarer på mailen din før om 1 måned har du fremdeles angrerett . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå