The Ghost Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har et Power Color X1900XT med som funker 100% ... Kjøpte det uken før HWLan og har bare brukt det da og litt etter, det følger med alt orginalt og en VF900-CU som har vært på montert, men skulle sende det i retur så satt på orginal kjøler. VF900-cu følger med om man vil det, det som plager meg mest er at når jeg ikke får retur av dette så har jeg problemer med å betale for meg på noe jeg har bestilt ... Det værste er vel at jeg brukte 3000,- på det og at norek kunder ikke kan sende i retur på angre frist Grunnen er at jeg har bestilt meg 2stk 7900GTO ... Forslag til pris ? Trenger også forslag til QXL og Finn.no pris PS... Om du er int. så er det bare å sende en PM Takker Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Et nytt sånt med 512MB koster nok rundt 3000 kr nå, så rundt 2000 - 2500 kr virker som en grei bruktpris for det. Jeg tviler ikke på at du kan få oppmot nypris på auksjon, det spørs om du har samvittighet til det. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Samvitighet har jeg til det da jeg egentli skule få sendt det i retur ... Tenkte meg ca. 2500,- jeg og ... Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 2500, muligens litt mer siden kortet så vidt er brukt og du har satt på en ny kjøler i tillegg som koster et par hundre kr. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Er faktisk led versonen som enda er hundre lappen dyrere Den lyser dog ganske dårlig Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du kan nok ta litt ekstra for den bedre kjøleren, og kanskje opplyse om hvor mye kjøligere den er. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg har samme kjøleren på kortet mitt, ekstremt mye kjøligere. Jeg har et x850xt som hadde en idle temp på 40, gikk ned til 30, og load fra 75 til 50 grader Og forsovet... Finn er for tullinger, ingen selger PC ting der bare noober. Men, siden det bare er noober der som ikke har peilig kan du nok sikkert ta nypris for kortet ditt. Har sett mange syke priser der, men da blir det jo svindel da Endret 16. oktober 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Eller jeg kan bare linke til denne tråden på salgs annonsen min ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Eller jeg kan bare linke til denne tråden på salgs annonsen min ? 7084946[/snapback] Det spørs hvor du legger annonsen. På QXL er det vel ikke lov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå