Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen står ut og bort i boot screen


Anbefalte innlegg

Har et stygt problem med pc'en min

Problemet er: Når jeg trykker på start opp knappen til pc'en min så kjører den helt som før så langt som til boot screen, der windows skal bootes.

Den eneste måten jeg har fått startet maskinen på er å Starte opp i "Sikkerhetsmodus med nettverk".

Maskinen er nylig formatert.

når windows booter så står det så lenge til jeg ikke orker mere og slår av strømforsyningen.

kan noen komme med litt hjelp til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et stygt problem med pc'en min

Problemet er: Når jeg trykker på start opp knappen til pc'en min så kjører den helt som før så langt som til boot screen, der windows skal bootes.

Den eneste måten jeg har fått startet maskinen på er å Starte opp i "Sikkerhetsmodus med nettverk".

Maskinen er nylig formatert.

når windows booter så står det så lenge til jeg ikke orker mere og slår av strømforsyningen.

kan noen komme med litt hjelp til meg?

7083399[/snapback]

 

formater på nytt :thumbup:

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Hva skjer hvis du booter den vanlig? stopper den idet Windows iconet kommer opp på skjermen og begynner å starte OS?

 

Hvis det er det som skjer, har det skjedd med meg og.

 

Det som løste problemet mitt var å resette Biod instillingene tilbake til fabrikkinstillinger.

 

 

 

Håper dette løser problemet ditt :)

Lenke til kommentar

Når maskinen først har klart seg i gjennom en XP-installasjon skal man anta at all maskinvare fungerer som den skal. Altså er det sannsynligvis en feil relatert til selve installasjonen (windows innstallerer feil drivere/usynlige feil under installasjon av moduler). Du kan prøve følgende:

 

#1 Prøv å endre på innstillinger/drivere når du er kommet inn på maskinen i sikkerhetsmodus.

(oppdater alle driverene du har mulighet til!)

 

#2 Prøv en annen XP-versjon (med/uten ServicePack2).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...