birsan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 først må eg si at eg har null peiling på slikt! for sånn ca 2 mnd siden skaffet eg meg youngtalk på grunn av at eg trengte en tlf kjapt (min sønn hev den gamle i do:roll: ) og fikk en samsung til en krone på den måten. men har sett en ny en som eg har veldig lyst på! men det er jo billigst når du tegner abo, så lurte på, er det mulig å videreføre(/overføre?) youngtalk selv om eg er i bindingstidperioden?? som sagt, eg er helt grønn på dette Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nei, det er ikke mulig å videreføre. Netcom har ikke lov til å binde deg i totalt mer enn 12 måneder, så da må du enten: - Kjøpe deg ut av bindingsavtalen for å deretter binde deg på nytt - Kjøpe mobilen (på avbetaling) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du kan gjøre det når du har 1 måned igjen av bindingstiden, men ikke før. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Når det kommer til YoungTalk lønner det seg ikke å bryte for å binde på nytt, det vil faktisk være over 500 kr dyrere å bryte enn det du får i avslag (f.o.m. 1. oktober falt provisjonen på YoungTalk mange hundre kroner). Jeg ville kjøpt en ny telefon til fullpris, men med operatørløs til NetCom siden dette gjør telefonen billigere. Lenke til kommentar
birsan Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 uff, så kjipt da.. eg får tenke ut noe annet takk for svar, alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå