fompa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 hei folk! tastaturet mitt har blitt gal! på MSN, adresselinja i IE så kan jeg ikke skrive æ,ø & å, ? & _ har skifta plass, osv. noen som veit hva som er galt? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du har sannsynligvis skiftet input-språk. Hvis du har en liten firkant ved oppgavelinjen (language bar) som det står EN eller en annen språkkode på, prøv å klikk på den og sett den til norsk igjen. Hvis ikke kan du gå inn i kontrollpanel -> regional and language options og fikse det der. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 så problemet selv nå, der det står NO, sto det EN når jeg var på MSN, var bare å sett til NO når jeg var inne i MSN, så var det fiksa. Tusen takk! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hold inne alt+left shift hvis dette skjer igjen (hurtigtast for hopping mellom de valgte regionsinnstillingene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå