FuzzFuet Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hei Skal innstalere Ubuntu 6.06LTS 64-bit, men etter Ubuntu har loadet ferdig og det skal til og starte opp fra "Live-cd agent" eller hva det heter mister jeg signalet fra skjermen Hører oppstartslyden i bakrunnen. Dette skjer ikke med 32-bit versjonen CDene er bestillte, og jeg har prøvd 2 forskjellige. Hva er galt og hvordan fikser jeg det? Edit: Trenger dere mer info, så spytt ut Endret 16. oktober 2006 av LockNess Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det kan være på grunn av manglende drivere for 64bit for grafikkkortet ditt, det kan være greit å skippe 64bit selv om man har det. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 kan man ikke oppgradere til 64bit kjerne etter du har lagt inn 32bit hvis man ønsker det og det er støtte? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har opplevd dette før, mener det kommer av at skjermkortet ditt ikke støtter kernel frame buffer, hvordan man fjerner den funksjonen aner jeg ikke... Lenke til kommentar
comicz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vil anbefale 32bits-installasjon(flash, codecs, drivere osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå