Gå til innhold

Japan Photo sine fotoalbum? Bra kvalitet?

Anbefalte innlegg

Jeg har sett at Japan Photo har begynt å tilby fotoalbum hvor man kan designe sitt eget album av bilder man har på PC, og bestille det via nett (eller butikk). Er det noen som har erfaring med hvilken bildekvalitet man kan forvente av et slikt album? De er relativt billig, så man kan undre over kvaliteten.

Hadde vært fin å få vite litt før man bestiller.

Endret av St Thicket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett at Japan Photo har begynt å tilby fotoalbum hvor man kan designe sitt eget album av bilder man har på PC, og bestille det via nett (eller butikk). Er det noen som har erfaring med hvilken bildekvalitet man kan forvente av et slikt album? De er relativt billig, så man kan undre over kvaliteten.

Hadde vært fin å få vite litt før man bestiller.

7083279[/snapback]

Man får blanke, klare ark, men ikke regelrett fotopapir. Holdbarheten og kvaliteten skal være bra. :)

Lenke til kommentar
Har brukt japan photo..  Kan ikke si jeg har noe å klage på...

Om det gjelder fremkalling av vanlige bilder i 10 x 15 vil jeg anbefale elkjøp da de tar 0,50kr pr bilde og japan photo 0,79 tror jeg...

7093617[/snapback]

Japan Photo har gått ifra samme papiret Elkjøp bruker i dag til et dyrere, tykkere og bedre papir. Så kan du selv fundere på om du orker å betale mellomlegget på hele 29 øre per bilde.

Lenke til kommentar
Japan Photo har gått ifra samme papiret Elkjøp bruker i dag til et dyrere, tykkere og bedre papir.  Så kan du selv fundere på om du orker å betale mellomlegget på hele 29 øre per bilde.

7093879[/snapback]

Ok. Det var noe jeg ikke var klar over! Takk!

Endret av falbrigt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...