Gå til innhold

Lese\sende med gmail adresse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det er samme epostsystem på 810 som på 700 så fungerer det med Gmail

Men du må enable pop på gmailen din

7083367[/snapback]

det hadde jeg gjort, men funker fremdeles ikke.

Edit: brukte du en brower i det tilfelle? og ikke med fonens eopst oppsett?

Når jeg skal lese epost med fonene, skal jeg bruke wap\internett eller mms? er litt usikker på de innstillingene :)

 

Uansett, ett nytt spørsmål.

Har en msn.com adresse også. Kan jeg videre sende post fra den ??

Endret av regga
Lenke til kommentar
Går kun hvis telefonen din har mulighet til å sette pop og smtp porten på "sikker pålogging" da gmail krever det.

7090266[/snapback]

ja.. gmail bruker ssl , men med den aktivert for jeg opp feil eller ugyldig kryptering...

Hadde satt mega stor pris på om noen hadde svar på enten det med gmail eller om msn kan knyttes til mobilen?? har ikke fått til noen av delene :(

Leif var her!

Endret av regga
Lenke til kommentar

Vel, det funker for meg på Nokia6280.. Sikker på at alle porter og innstillinger er korrekte? Gmail skal gå så lenge epost programmet støtter ssl på pop og smtp.

 

DU skriver "jeg fikk høre at gmail ikke funker". har du prøvd? Hva er feilmeldinga du får? for det skal gå.

Lenke til kommentar

Skal prøve litt mer på dette i kveld.

Chess kundeservic som sa at ikke gmail funket som konto.

Ellers leste jeg at hotmail og yahoooooo ikke funker heller, siden mobilen bare ha støtte for pop og imap.

 

Last ned opera mini og les mailen din der... Det funker i alle fall

har gjort det nå, synd den ikke har samme "lese" epost funksjonen som operaSTOR har :p

Endret av regga
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har G-mail på mobilen. Har Nokia N80. Problemet med G-mail er at du kun kan lese den en plass. Vist jeg leser mailen endten på Bærbaren eller stasjonæren får jeg det ikke inn på mobilen. Samme vist jeg leser den på mobilen kommer det ikke opp på stasjoner. Får heller ikke opp på stasjoner vist jeg har lest på bærbar og omvent. Men da bruker jeg MS outlook. All mailen ligger jo på web.

Lenke til kommentar
Gmail fungerer! Hvis du har sony ericsson w810 trenger du bare et sertifikat for krypteringen! Følg linken som Kvakksalveren la inn og les der, eller gå direkte hit: http://orka.mine.nu/pub/gmail/ Pass på at du bruker SE sin nettleser når du går inn på denne siden med mob'en for å laste ned sertifikatene, Opera mini vil ikke installere, bare laste ned!

7188215[/snapback]

 

Hmm interresant. Skal teste ut dette her og gi tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Gmail fungerer! Hvis du har sony ericsson w810 trenger du bare et sertifikat for krypteringen! Følg linken som Kvakksalveren la inn og les der, eller gå direkte hit: http://orka.mine.nu/pub/gmail/ Pass på at du bruker SE sin nettleser når du går inn på denne siden med mob'en for å laste ned sertifikatene, Opera mini vil ikke installere, bare laste ned!

7188215[/snapback]

 

Hmm interresant. Skal teste ut dette her og gi tilbakemelding.

7190956[/snapback]

Det funker det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...