Inc Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, skulle sette opp min sew810i til å skrive epost med men fikk vite at gmail ikke funker. Og lurer på om noen har fått det til. Altså lese og skrive epost med mobilen knyttet til en gmail adresse. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hvis det er samme epostsystem på 810 som på 700 så fungerer det med Gmail Men du må enable pop på gmailen din Endret 16. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hvis det er samme epostsystem på 810 som på 700 så fungerer det med GmailMen du må enable pop på gmailen din 7083367[/snapback] det hadde jeg gjort, men funker fremdeles ikke. Edit: brukte du en brower i det tilfelle? og ikke med fonens eopst oppsett? Når jeg skal lese epost med fonene, skal jeg bruke wap\internett eller mms? er litt usikker på de innstillingene Uansett, ett nytt spørsmål. Har en msn.com adresse også. Kan jeg videre sende post fra den ?? Endret 16. oktober 2006 av regga Lenke til kommentar
sforum Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Går kun hvis telefonen din har mulighet til å sette pop og smtp porten på "sikker pålogging" da gmail krever det. Endret 17. oktober 2006 av shaaland Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Går kun hvis telefonen din har mulighet til å sette pop og smtp porten på "sikker pålogging" da gmail krever det. 7090266[/snapback] ja.. gmail bruker ssl , men med den aktivert for jeg opp feil eller ugyldig kryptering... Hadde satt mega stor pris på om noen hadde svar på enten det med gmail eller om msn kan knyttes til mobilen?? har ikke fått til noen av delene Leif var her! Endret 17. oktober 2006 av regga Lenke til kommentar
sforum Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vel, det funker for meg på Nokia6280.. Sikker på at alle porter og innstillinger er korrekte? Gmail skal gå så lenge epost programmet støtter ssl på pop og smtp. DU skriver "jeg fikk høre at gmail ikke funker". har du prøvd? Hva er feilmeldinga du får? for det skal gå. Lenke til kommentar
peterdenstore Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Last ned opera mini og les mailen din der... Det funker i alle fall Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Mulig dette er et skudd i blinde, men sjekk at du bruker et internet-tingangspunkt. Erfaringsmessig byr WAP-tilgangspunkt på problemer når det er snakk om SSL. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Skal prøve litt mer på dette i kveld. Chess kundeservic som sa at ikke gmail funket som konto. Ellers leste jeg at hotmail og yahoooooo ikke funker heller, siden mobilen bare ha støtte for pop og imap. Last ned opera mini og les mailen din der... Det funker i alle fall har gjort det nå, synd den ikke har samme "lese" epost funksjonen som operaSTOR har Endret 18. oktober 2006 av regga Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Vel. gmail funker inte.. nå har jeg prøvd med alle innstillinger. Det dummer at hovedkontoen min er en hotmail adresse som jeg ikke tror det går an å auto videresende post med. Noen tips til hva jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei! Jeg har G-mail på mobilen. Har Nokia N80. Problemet med G-mail er at du kun kan lese den en plass. Vist jeg leser mailen endten på Bærbaren eller stasjonæren får jeg det ikke inn på mobilen. Samme vist jeg leser den på mobilen kommer det ikke opp på stasjoner. Får heller ikke opp på stasjoner vist jeg har lest på bærbar og omvent. Men da bruker jeg MS outlook. All mailen ligger jo på web. Lenke til kommentar
detonator Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Går også an å bruke wap-versjonen: http://m.gmail.com Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Eller bruke flurrymail. Fungerer glimrende Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Gmail fungerer! Hvis du har sony ericsson w810 trenger du bare et sertifikat for krypteringen! Følg linken som Kvakksalveren la inn og les der, eller gå direkte hit: http://orka.mine.nu/pub/gmail/ Pass på at du bruker SE sin nettleser når du går inn på denne siden med mob'en for å laste ned sertifikatene, Opera mini vil ikke installere, bare laste ned! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Gmail fungerer! Hvis du har sony ericsson w810 trenger du bare et sertifikat for krypteringen! Følg linken som Kvakksalveren la inn og les der, eller gå direkte hit: http://orka.mine.nu/pub/gmail/ Pass på at du bruker SE sin nettleser når du går inn på denne siden med mob'en for å laste ned sertifikatene, Opera mini vil ikke installere, bare laste ned! 7188215[/snapback] Hmm interresant. Skal teste ut dette her og gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Gmail fungerer! Hvis du har sony ericsson w810 trenger du bare et sertifikat for krypteringen! Følg linken som Kvakksalveren la inn og les der, eller gå direkte hit: http://orka.mine.nu/pub/gmail/ Pass på at du bruker SE sin nettleser når du går inn på denne siden med mob'en for å laste ned sertifikatene, Opera mini vil ikke installere, bare laste ned! 7188215[/snapback] Hmm interresant. Skal teste ut dette her og gi tilbakemelding. 7190956[/snapback] Det funker det! Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 jada! påstår ikke at noe fungerer hvis det ikke gjør det vettu :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå