Gå til innhold

Er det bra sprunget?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HeiHei. Jeg er en gutt på 13år. veier 59kgi følge baderomsvekta :!: . Har litt mage også. men ikke stor

Idag på fotballtreningen sprang jeg 400m*6 på 11.45 . Er det bra??

 

 

MVH Flax

7083266[/snapback]

 

mener du at du løp 2400 meter på 11 min og 45 sek?..syns ikke det var noe spesielt bra da..men det kommer helt ann på terenget du løp i..var det helt rett..så må jeg si at det var litt dårlig :p

Lenke til kommentar
HeiHei. Jeg er en gutt på 13år. veier 59kgi følge baderomsvekta :!: . Har litt mage også. men ikke stor

Idag på fotballtreningen sprang jeg 400m*6 på 11.45 . Er det bra??

 

 

MVH Flax

7083266[/snapback]

 

mener du at du løp 2400 meter på 11 min og 45 sek?..syns ikke det var noe spesielt bra da..men det kommer helt ann på terenget du løp i..var det helt rett..så må jeg si at det var litt dårlig :p

7083319[/snapback]

for det første så var banen rene tusenfryd. Det var glatt som bare det. Regnet noe kraftig! Så jeg er fornøyd :thumbup:

Lenke til kommentar
HeiHei. Jeg er en gutt på 13år. veier 59kgi følge baderomsvekta :!: . Har litt mage også. men ikke stor

Idag på fotballtreningen sprang jeg 400m*6 på 11.45 . Er det bra??

 

 

MVH Flax

7083266[/snapback]

 

mener du at du løp 2400 meter på 11 min og 45 sek?..syns ikke det var noe spesielt bra da..men det kommer helt ann på terenget du løp i..var det helt rett..så må jeg si at det var litt dårlig :p

7083319[/snapback]

for det første så var banen rene tusenfryd. Det var glatt som bare det. Regnet noe kraftig! Så jeg er fornøyd :thumbup:

7083393[/snapback]

 

Flott at du var fornøyd da..men det var du som spurte etter andres mening..så ikke kom hit med dine lumpne unnskyldninger...enter får du høre på hva andre har å si, ellers får du la være å lage tråder.. :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg ville vært (og er) fornøyd; jeg løp 6x400m på 12 min idag. Jeg er 16...

 

6eren lå på 8 runder så det var bare to runder fra at du fikk det som er 6er på hele VGS (for gutter, 7 runder for jenter). Men det var bare et par stykker som fikk 6er.

 

Løp som Forrest Gump de neste årene så har du sikkert null problem med å få sekser på VGS :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg ville vært (og er) fornøyd; jeg løp 6x400m på 12 min idag. Jeg er 16...

 

6eren lå på 8 runder så det var bare to runder fra at du fikk det som er 6er på hele VGS (for gutter, 7 runder for jenter). Men det var bare et par stykker som fikk 6er.

 

Løp som Forrest Gump de neste årene så har du sikkert null problem med å få sekser på VGS  :thumbup:

7083593[/snapback]

serriøst. har JEG bedre kondisjon enn deg :D Heller sonic :D

Lenke til kommentar
Løper 4000 meter på 9 min og er ikke akurat god.

7083909[/snapback]

:eek:

Stoppet du klokken halvveis eller?

 

4000m på 9 min betyr 7,4 m/s.

60m på 8 sek betyr 7,5 m/s.

 

Husker jeg løp 3000m på 12:00 i 8. klasse. Da hadde jeg svømt i ett år og løpte aldri til vanlig.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Løper 4000 meter på 9 min og er ikke akurat god.

7083909[/snapback]

:eek:

Stoppet du klokken halvveis eller?

 

4000m på 9 min betyr 7,4 m/s.

60m på 8 sek betyr 7,5 m/s.

 

Husker jeg løp 3000m på 12:00 i 8. klasse. Da hadde jeg svømt i ett år og løpte aldri til vanlig.

7084300[/snapback]

4km på 9 min? :!:

Lenke til kommentar

Jeg sprang 3000m på 13.35min. men jeg vet at jeg kan klare det litt fortere hvis jeg ikke springer alene (det hjelper på å springe med flere, hvis de er godt trent de også). Men jeg er 16 år da. Så jeg vil si at det er rimelig greit sprunget med tanke på at du er 13 ;)

 

Men bare pass på å ikke sitte for mye foran pc'en, men heller trene litt, så springer du fortere enn meg når du er 16 ;)

 

Mvh. Sondre

Lenke til kommentar

Sprang du sammenhengende er det ikke så veldig bra, sprang du ikke sammenhengende er det elendig.

 

Jeg er i ganske dårlig form (dårlig kondis, ikke fet) og sprang 2800 meter på 12 minutter ihvertfall. 15 år. (var med sting skikkelig ille sting etter 10 minutter, eller kunne jeg sikkert klart rundt 3000)

Endret av StalkI2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...