staljin Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hei, Jeg har nye firmwarer for begge de Asono DivX DVD spillere. Har sendt de til Asono, men de er openbart ikke interesserte etter at min kontakt person sluttet hos dem. Jeg har koordinert arbeid rundt den 44E for DVDX70. Nå har jeg oppdatert firmware for DVDX70 og en helt ny firmware for DVDX70+ (besert på original OGG firmware). Her er "changelogg" for DVDX70: * Lange filnavn i filbrowser (nå 50 tegn for både fil og mappenavn) * Full 255 tegn støtte i Filbrowser (til og med ÆØÅ funker) * SRT subtitle time fiks * "JPEG preview" vindu _fjernet_ på grunn av støtte for lange navn * Maks lengde på filnavn på subtitle-fil økt fra økt fra 30 til 50 tegn * En del nye fil-ikoner Her er "changelogg" for DVDX70+ * Lange filnavn i filbrowser (nå 50 tegn for både fil og mappenavn) * Flere tegn vises i subtitles (nå 3 linjer og 255 tegn) * Lavere subtitle vindu * SRT subtitle time fiks * Opp til 255 tegn i subtitlevindu * Tre linje for subtitle tekst * Full 255 tegn støtte i Filbrowser (til og med ÆØÅ funker) * "JPEG preview" vindu _fjernet_ på grunn av støtte for lange navn * Maks lengde på filnavn på subtitle-fil økt fra økt fra 30 til 50 tegn * Ny FileBrowser design * Nye fonter * Nye fil-ikoner Vil gjerne ha tilbakemeldinger ang. disse firmwarer. Har personlig testet begge FW uten noe form for problem. Vedlagte er ISO image filer for begge DVD spillere Hilsen Staljin P.S. Velg "Lagre mål som", last ned, skift fil ekstension til RAR, pakk ut, brenn til CD plate og FLASH! Endret 16. oktober 2006 av staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå