Gå til innhold

Billigst mulig mount?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bli exhalted med AV så koster mounten 8g hvis du er over rank4 elns veit ikke om du må kjøpe riding skills eller no da for jeg kjøpte vanelig epic mount før patchen kom ut

7086799[/snapback]

Man må ha 150 i riding skill for å bruke den tho.

7086912[/snapback]

 

Trodde man fikk det når man kjøpte den jeg... men jeg tar nok feil, forvirrer det sikkert med det at man fikk 150 vist man hadde epic mount fra før.

Lenke til kommentar

Rank 11 mounten trenger man 75 riding skill for å bruke.

 

AV mounten trenger man 150 riding skill for å bruke.

 

Når denne patchen kom fikk man 150 skill hvis man hadde epic mount fra før. Nå etter patchen må man kjøpe 150 riding skill først før man kan bruke AV mounten (eller "vanlige" epic mounts, ikke knyttet til pvp)

 

Warlocker og Paladiner får 150 riding skill når de gjør epic mount questene sine.

Lenke til kommentar
bli exhalted med AV så koster mounten 8g hvis du er over rank4 elns veit ikke om du må kjøpe riding skills eller no da for jeg kjøpte vanelig epic mount før patchen kom ut

7086799[/snapback]

Man må ha 150 i riding skill for å bruke den tho.

7086912[/snapback]

før trengte man ikke å lære wolf riding/ ram riding for å få den så da skulle jeg egentlig tro man ikke trengte å kjøpe riding skill etter patchen også. men der ser man hvor feil man kan ta ^^

Lenke til kommentar
Uansett hva slags mount type du kjøper (vanlig/PvP) *MÅ* du være exalted med rasen du kjøper fra om det ikke er din egen rase. Så du slipper ikke unna Exalted med R11 mounts...

7085316[/snapback]

 

Tror nok du bør sjekke fakta før du påstår noe sånt gitt. Det man trenger for en rank 11 mount er:

 

-Rank 11 (duh)

-Lvl 40

-Riding Skill 75

 

Det er alt.

 

Noen raser kan derimot ikke ri på alle mountene. Tauren f.eks kan ikke ri på skeletal horse eller raptor. Men sånn har det alltid vært.

7085802[/snapback]

 

Isj, beklager. Jeg glemte at man kjøpte dem fra samme vendor, og ikke hos den vanlige mount vendoren. >_< My bad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...