Gå til innhold

Psychomputer (budsjett 150 000kr)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/sm/WF...4-12489856.html

 

Kjøp en der så slipper du å bygge å vurdere så utrolig mye hva du skal ha i pcen.

7082748[/snapback]

 

Jeg har i lange og harde diskusjoner forsøkt å overtale til å kjøpe et ferdig system. Har innhentet priser fra forskjellige leverandører, men det er ifølge "oppdragsgiveren" helt uaktuellt.

 

Han skal ha bygge-PC, som han kan skryte av å ha laget selv...

 

----

 

Det er PCI-Express på det hovedkortet du så på :)

7082810[/snapback]

 

Men er ikke det 8x PCI-E

Skjermkortet har 16x PCI-E

 

Har dette noen betydning?

7083058[/snapback]

 

forstår dette riktig får du penger fordi din "sjef" vil lage en Helvetes masking får 150k :S syke rar lille man?

Lenke til kommentar

Sorry for å si det, dette virker som en useriøs tråd om hvordan man kaster mest penger ut av ruta når man handler en pc. Skjønner ikke hvorfor en person med 150 000kr til pc ikke tar seg råd til å spørre en som har litt mer peiling på dette her. Som trådstarter sier så har han ikke byggd pc på mange år, da finner jeg det temmelig urealistisk at en har gitt han beskjed om å skaffe deler for 150 000.

Lenke til kommentar

Og jeg skjønner ikke hvorfor ingen har tenkt på at han trenger programvare. Hvis han vil utføre disse oppgavene trenger han vel endel software og inn-ut kort?? Så bygg en ålreit boks til 15-20 k og legg resten i lydkort, høyttalere, programvare og skjermer. Ikke overrasket over at dette ikke ble noe av btw, sånn som trådstarter har styrt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...